АвторизаціяРеклама

» » » Заробіток на партнерських програмах в казино

Заробіток на партнерських програмах в казино

Онлайн казино — один з найбільш прибуткових сегментів в індустрії розваг. Наприклад, відповідно по даних компанії Juniper Research, загальна сума ставок в мережі до середини 2021 роду наблизиться до відмітки у трильйон доларів. Частина цих коштів буде відноситись до профіту віртуальних ігрових закладів, а частину отримають учасники партнерських програм. Якщо ви вперше чуєте про партнерки онлайн казино — ця стаття стане знахідкою, а може й ідеєю, котра в подальшому допоможе вийти на стабільний дохід в сфері гемблингу.

Що таке партнерські програми казино?


Простими словами — це просто реклама інтернет казино, завдяки якій можна вийти на непоганий заробіток. І в перспективі він може стати основним, тому що учасники партнерок можуть отримувати в середньому від 40% до 60% прибутку грального закладу. Точний процент на кожному ресурсі оговорюється окремо.

В деяких програмах виплати можна отримати за реєстрацію гравця, котрий прийшов по рекламному посиланню (в середньому 150 доларів за одного нового клієнта). В інших кошти нараховуються за активну гру постійних клієнтів. Такі гемблери закріплюються за окремим учасником партнерської програм і вебмайстер, котрий її привів отримує винагороди за кожну оформлену ставку.

Схема заробітку


Так само як оффлайн казино, інтернет ресурси з азартними іграми отримують прибуток від активних відвідувачів. Тому, цілком логічно, що і в інтересах — заохочувати до гри легальними способами якомога більше нових гемблерів. Один з них — партнерські програми, в рамках яких власники віртуальних казино готові віддавати частину власних доходів вебмайстрам, котрі займаються приверненням уваги потенційних гравців.

Тепер наведемо приклад схем, за якою працюють більшість партнерських програм:
• партнер розміщує на своєму сайті чи в блозі статтю про бонуси та акції в онлайн казино, а в матеріалі дає посилання на сам ресурс;
• відвідувач сайту партнера переходить за посиланням та потрапляє на сайт онлайн казино;
• гравець реєструється, вносить депозит, після чого закріплюєьтся за вебмайстром, по посиланню якого був здійснений перехід на сайт грального закладу (наприклад, Ріобет казино — https://www.slotorama.com.ua/riobet-online-caino/) ;
• раз на тиждень чи на місяць програма підраховує та виплачує винагороду, сума якої складається з проценту програних приведених партнером гравців.

Тобто принцип доволі простий, але на справді партнерам необхідно прикладати чимало зусиль, щоб привернути увагу активних гравців та підтримувати їх інтерес до сайту азартного закладу.

Також варто сказати, що кінцевий дохід партнера залежить від умов конкретної програми. Наприклад, деякі з них обумовлюють, що партнери отримують відсоток від суми, яку втрачають гравці. Але при виграші гемблерів вебмайстер навпаки може залишитись в мінусі. Тому для роботи з партнерськими програмами краще обирати такі, де негативний баланс не переноситься, а обнуляється раз на місяць чи на тиждень.

Найбільш дієвим способом для отримання постійного доходу є стабільне надання трафіку в онлайн казино за допомогою власного добре розкрученого сайту, блогу чи тематичних груп в соціальних мережах. Але також можна постачати трафік да допомогою придбаних рекламних майданчиків на сторонніх ресурсах: в тизерних, арбітражних або соціальних мережах. Також є варіант банально розмістити посилання на форумах або реалізувати процедуру e-mail розсилок визначеній цільовій аудиторії.

Що необхідно для заробітку на партнерках онлайн казино?


Наявність сторінки в соцмережі, зрозуміло, саме по собі не є гарантією того, що прибуток потече річкою вже з перших днів. Цільову аудиторію необхідно шукати, приветати увагу та постійно підтримувати інтерес, а сайт потрібно — просувати та розкручувати, наповнюючи якісним контентом та вживаючи інших заходів.

Що стосується цільової аудиторії, то її необхідно добре розуміти. Справа в тому, що в мережі потенційні гравці шукають інформацію, яка допоможе знайти їм нове надійне онлайн казино. Тому потрібно добре орієнтуватись в потребах гемблерів, говорити їх мовою, надавати актуальну для них інформацію, а не просто пічкати свої сайти ключовиками.

Ще необхідно враховувати можливі коливання доходу. Слід бути готовим до того, що прибуток від партнерських програм може бути нерівномірним. Також важливим моментом є збір статистики — недостатньо провести попередній аналіз та вивчити кожну літеру партнерської угоди. Для успішної робот важливий постійний аналіз роботи — як мінімум потрібно відстежувати джерела якісного трафіку та робити відповідні висновки.

Оновлення посилань — ще одне правило. Справа в тому, навіть при тому, що в Україні влітку 2020-го був прийнятий закон, що легалізує азартні ігри, віртуальні заклади часто потрапляють під блокування. Вони змушені міняти доменні імена, створювати дзеркала, а вебмайстера в свою чергу змушені періодично перевіряти, чи направляються трафік на актуальний домен (якщо ні, то посилання необхідно змінити).

В якості висновку, скажемо, що заробити на партнерських програмах онлайн казино — це нелегка справа, але за умови серйозного підходу до справи, вона може стати джерелом постійного доходу.

Казино, азарт, ігроманія
Оціни пораду →
Переглядів: 31
Рейтинг: 5.0/1

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ