АвторизаціяРеклама

» » » Чого не можна казати менеджеру на СТО (але всі говорять)

Чого не можна казати менеджеру на СТО (але всі говорять)

Чого не можна казати менеджеру на СТО (але всі говорять) Мабуть, ви вже зауважили, що деякі водії залишають на автосервісі значно більше грошей, ніж інші. Хоча їх автівки мало чим відрізняються. Та й проблеми, здавалося б, не суттєві. Принаймні на перший погляд. Але рахунок вони отримують значно більший.

Чому так трапляється? Це типова проблема для сфери послуг у нашій країні. Попри те, що автосервіс зараз можна знайти на кожному кроці, лишень одиничні СТО в Харкові надають якісні послуги за прийнятну ціну.

В інших місцях власники намагаються заробити на кожному клієнті якмога більше. Вони вдаються до не зовсім чесних методів. А іноді − йдуть на шахрайство. Як цьому запобігти? Насамперед утримайтесь від цих фраз. Не бійтесь, їх не багато.

"Головне − якість, ціна для мене немає значення"


Перша й найстрашніша помилка − вважати, що на одному й тому самому СТО можуть надавати послуги різної якості. Що одним клієнтам майстри можуть направляти автівки бездоганно, а з іншими − працювати без наснаги.

Ні, якість завжди однакова. Як менеджмент поставив роботу, так вона й робиться. Звичайно, бувають невеличкі відхилення в той чи інший бік. Але системно нічого не міняється.
Проте, коли ви говорите, що готові платити більше, для вас точно піднімуть ціни. Чому не заробити на людині, яка сама про це говорить?
Висновок
Якщо ви сумніваєтесь в якості роботи закладу, то починайте шукати інший.

"Зробіть швидше, я доплачу"


Станція технічного обслуговування − це бізнес у сфері послуг. Тобто, власники зацікавлені в тому, щоб якнайшвидше обслуговувати кожного клієнта. Чим менше часу буде витрачено на ремонт вашого авто, тим більше клієнтів зможе обслужити СТО. Отже, власники та майстри отримають більший прибуток.

Тому не варто пропонувати "хабара" за швидкість ні менеджеру, ні майстру. В кращому випадку ви втратите тільки гроші. Просто переплатите за роботи, які виконають за той самий час, що й без вашої доплати. В гіршому випадку майстри почнуть метушитися та накоять якогось лиха. Не дивуйтесь, якщо вони, скажім, забудуть вийняти гайковий ключ з під капота. Або недокрутять пару-трійку гайок на ваших колесах.
Висновок
Гроші не пришвидшують роботу автомеханіка. Хоча може здатись інакше.

"Ставте тільки оригінальні запчастини"


Запчастини не бувають "оригінальними" чи "підробленими". Вони можуть бути якісними або неякісними. Для одного й того ж автовиробника, одну й ту саму деталь можуть постачати різні компанії. Яку з них можна вважати оригінальною? Причому, відрізнятись можуть цілі вузли на двох автівках тої ж самої моделі й марки, навіть того самого року випуску.

До того ж ви навряд чи зможете проконтролювати, які саме запчастини вам встановили. Адже для цього доведеться розбирати машину й звіряти номери на деталі.
Але якщо власник чи менеджер тої СТО, де ви обслуговуєтесь, скажімо так, гроші цінує більш, ніж репутацію, він ніколи не має чути від вас щось подібне. Для нього це буде як заклик здерти з вас більше грошей. Як символ того, що ви готові заплатити більше.
Висновок
Запитайте у майстра чи менеджера, які деталі вони рекомендують поставити й чому. Потім прийміть рішення самостійно.

"Я збираюсь цю автівку скоро продати"


Цих слів не варто казати, навіть якщо вони на сто відсотків відповідають дійсності. По-перше, ви не знаєте, як повернеться життя. Можливо, вам доведеться користуватись машиною ще не один рік. По-друге, ці слова якби знімають з майстрів відповідальність. Можна робити швидше, не звертаючи увагу на якість.

Прискорити швидкість виконання роботи − мрія менеджменту й працівників будь-якої СТО. Вони тільки й на те чекають, щоб клієнт дозволив їм поспішати, а не робити ретельно. Спокуса дуже велика, адже від цього залежить їх заробіток. Особливо перед великими святами, наприклад, зимою.

Майстри хочуть відпустити більше автомобілів, щоб було, за що святкувати. А тут клієнт сам говорить, що машину продасть. Отже, можна забути про ретельність.
Висновок
Чим менше людей знає про ваші плани, тим більша ймовірність їх здійснення.

"Я ніколи не обминаю ями та не зменшую швидкість"


Всі припускаються помилок. Чим більше працює людина, тим більше у неї шансів помилитись. Майстри на СТО − не виняток з цього правила. Вони завжди бажають, щоб виправдання їм дав сам клієнт.

Наприклад, щоб він зізнався в тому, що водить неакуратно та необережно. Тоді можна пояснити, чому так швидко вийшов з ладу сайлентблок (який насправді криво поставили). Чи чому так мало "проходили" амортизатори.

Як тільки ви поділитесь з майстрами особливостями свого стилю водіння, ви дасте їм гарний привід пояснювати власні помилки вашою необережністю. Хіба вам це потрібно?
Висновок
Хто менше говорить й більше запитує, той меньше платить.

"Як довго я ще можу їздити з цією несправністю?"


Це найстрашніша помилка, адже ви ризикуєте не тільки грошима, а ще й життям та здоров'ям. І не тільки власним, а ще й тих людей, які забажають стати вашими пасажирами. Яку відповідь ви бажаєте отримати? Що саме хочете почути?

Так, у житті трапляються різні ситуації. Буває, що бракує часу на тривалий ремонт. Буває, що не стає грошей на заміну дорогого вузла чи агрегата. Усіляке трапляється. Але це не привід для того, щоб ризикувати власним життям. Краще рішення − залишити машину на стоянці.
Майстри не знають, що саме вони мають вам відповісти. Бо будь-яка їх відповідь буде неправдивою. Адже невеличка несправність в рульовому керуванні може не виявлятися під час неквапливого руху в щільному міському транспортному потоці. Але вона призведе до найтрагічніших наслідків під час стрімкого обгону на трасі.

Бо не існує правильної відповіді на таке питання. Про це написано в одному з останніх розділів правил дорожнього руху. Написано кров'ю, як заведено казати. Шкода, що більшість водіїв не дослухається до таких порад. Мабуть, тому в нашій країні така висока смертність у дорожньо-транспортних пригодах.
Висновок
За жодних умов не можна їздити на несправній автівці. Ваше життя коштує значно дорожче. Цінуйте його.

Джерело - https://urban.kh.ua/

сто, автопоради, поради чоловікам
Оціни пораду →
Переглядів: 86
Рейтинг: 5.0/1

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ