АвторизаціяРеклама

» » У Київобленерго зізнаються, що роботи на Бориспільщині непочатий край, але все можна виправити

У Київобленерго зізнаються, що роботи на Бориспільщині непочатий край, але все можна виправити

Новини Борисполя

У Київобленерго зізнаються, що роботи на Бориспільщині непочатий край, але все можна виправити 10 липня поточного року відбулась зустріч журналістів із керівництвом "ДТЕК Мережі" та ПрАТ "Київобленерго", куди був запрошений і представник інтернет-видання "Це Бориспіль". Про роботу "Київобленерго" за рік у складі ДТЕК розповідав генеральний директор компанії Віталій Шайда. Його доповнював, де потрібно, генеральний директор "ДТЕК Мережі" Іван Гелюх. Звісно, звіт проводили в розрізі всієї Київщини, увагу акцентували на трьох основних напрямках. Тому ми зробили інформаційну вибірку, яка стосувалась міста Борисполя та Бориспільського району. Сподіваємось, у подальшому наша співпраця з енергокомпанією стане тіснішою і ми зможе більше розповідати як про їхню роботу на Бориспільщині, так і про важливі новини, які будуть цікаві та корисні простим людям.

Оновлення інфраструктури електромереж вплинуло на якість
Почали звіт із демонстрації позитивних змін у роботі "Київобленерго". Так, якщо минулого року в середньому на усунення аварійного відключення електрики витрачали 5-8 годин, то зараз на це потрібно 2-4 години (відповідно до аналізу ситуації за січень-травень 2020 року). Цьому посприяла активна робота компанії з ремонту ліній 0,4-110 кВт, оновлення трансформаторних підстанцій та розподільчих пунктів, розчистки трас ЛЕП. Крім того, "Київобленерго" розпочала заміну масляних ТП на вакуумні.

Якщо взяти конкретно Бориспільщину, тут, у рамках ремонтної програми, оновили 18 розподільчих підстанцій, встановили 34 додаткових розвантажувальних підстанцій, відремонтували 10 кілометрів повітряних ліній 10 кВ, 114 кілометрів повітряних ліній 0,4 кВ і більше семи кілометрів кабельних ліній 10 кВ. Таким чином, якщо раніше для ліквідації аварії потрібно було в середньому більше шести годин, зараз на це йде менше чотирьох.

Зміни в системі приєднань до електромереж
Раніше стандартне приєднання до електромереж тривало в середньому більше 60 днів і споживачеві потрібно було зробити від 5 до 12 візитів до Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) або до районного підрозділу. Здійснювалось усе шляхом паперового оформлення. При цьому людина не знала, коли його нарешті приєднають. Та й документи на приєднання потрібно було приходити і забирати в паперовому вигляді.

Зараз приєднатися до електромережі в Бориспільському районі, де кількість підключень на місяць складає 90 заявок, можна за 21 день, зробивши 2 візити в Бориспільський РП (принаймні так стверджує Віталій Шайда). Це стало можливим завдяки створенню онлайн-сервісу "Особистий кабінет" на сайті ПрАТ "Київобленерго". Таким чином споживач отримав можливість подати заявку та повний пакет документів онлайн. Це перше. По-друге, є можливість відстежувати статус проекту. Третє – онлайн можна отримати технічні умови на стандартні приєднання. 2021 року в компанії планують запустити ще й оплату послуг у режимі онлайн, це четверте.

Розвиток онлайн сервісів для клієнтів, відповідно до світових стандартів
Якщо 2019 року "Київобленерго" здійснювало онлайн 20% послуг, то вже із січня по травень 2020 року цей показник зріс до 50%. На сьогодні споживач може отримати онлайн-консультацію, передати показники лічильника, повідомити про дефекти, повідомити про відсутність напруги, дізнатися про планові/аварійні відключення, подати заявку на роботу з лічильником, подати заявку на підключення, зробити заявку щодо збільшення потужності. І це ще не межа.

Так, до кінця літа цього року планують запустити мобільний додаток "Мережі онлайн", який можна буде завантажити через Play Маркет. За допомогою додатку споживач зможе фіксувати показники лічильників, повідомляти про аварії чи пориви ліній, отримувати інформацію про аварійне відключення світла та орієнтовне включення, дізнаватися про планові відключення тощо.

Також у "Київобленерго" планують зменшити час очікування в кол-центрі до 30 секунд (зараз 80 секунд). Створюватимуться оновлені центри обслуговування клієнтів. До жовтня 2020 року в Бориспільському районі мають впровадити послугу "Планування точної дати візиту монтера" для обслуговування лічильника.

Додатково можна сказати, що в світлі створення об’єднаних територіальних громад у компанії поки що нічого не планують міняти. Структура надання послуг сформувалась більш-менш нормально. Якщо буде нагальна необхідність щось змінити, наприклад відкрити ЦОК на території ОТГ, тоді й будуть розглядати таку можливість.

Ще одне – це встановлення платформ на стовпах для гнізд лелек у Київській області. Завдяки програмі порятунку лелек ДТЕК навесні встановив першу платформу на Київщині – в селі Дівички. Ще сорок платформ маються встановити восени. А загалом, по Україні ДТЕК Мережі встановила 162 платформи.

Хочеш дізнаватися новини Бориспільщини першим? — Підпишись на Telegram-канал Це Бориспіль
онлайн, Київобленерго, відключення, Бориспіль, Район, сервіси
Оціни новину →
Переглядів: 607
Рейтинг: 5.0/1

Коментарі

avatar

Новини за темою