ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Вибираємо гуртки та секції для дітей

Вибираємо гуртки та секції для дітей Перш ніж приступити до вибору гуртка або секції, дорогі батьки, давайте ви забудете про те, що хтось із вас не доходив на малювання, а для когось «сольфеджіо» і «дитинство» - слова синоніми. Вибираючи гуртки чи секції для своїх дітей, а не для себе, потрібно думати про їхні побажання, таланти та захопленнях.

Для того, що б визначити, які активності (або пасивності) після школи йому підійдуть, спочатку визначте потреби вашої дитини:
- активний, любить стрибати / бігати, легко заводить дружбу - командні види спорту (від футболу до роликів), бойові мистецтва (особливо хлопчикам, особливо агресивним), сучасні танці;

- активний, добре грає один, легше працює в контакті з кимось одним, ніж з натовпом, цілеспрямований - одиночні види спорту (теніс, плавання, атлетика), орієнтування, танці (парні, класичні), гімнастика;

- спокійний, схильний до занять, які вимагають концентрації - декоративно-прикладне мистецтво (ліплення, малювання, моделювання), інтелектуальні гуртки (настільні ігри, натуралістичні секції);

Це не означає, що замкнутiй і тихiй дитині не захочеться зайнятися баскетболом або хіп-хопом, тому, визначившись з потребами, потрібно врахувати бажання дитини. До 14-15 років будь-який середньостатистичний школяр відходив як мінімум на 5-7 гуртків різного спрямування. Багато батьків скаржаться на те, що діти спочатку довго прохають піти на бісероплетіння, але кидають його через місяць, раптом захопившись таеквондо. Це не проблема - це нормально, такий шлях людини, що шукає себе і своє місце в житті, нехай діти перепробують цих гуртків якомога більше. Батькам, безсумнівно, варто наполягати на тому, що у вибраний дитиною гурток він повинен «відходити» не менше півроку, встигнувши хоч чомусь навчитися. Але лише в тому випадку, якщо причина, по якій дитина хоче кинути заняття - «бiльше не подобається», а не погана атмосфера, конфлікт з одногрупниками або відсутність контакту з викладачем \ тренером.

Якщо з першим і другим пунктом визначилися, необхідно тверезо і, по можливості, об'єктивно оцінити наявність у дитини тих чи інших талантів і здібностей і дати йому можливість максимально розвинути їх. У цьому, власне, і полягає мета відвідування всіляких післяшкільних занять.

Як вибрати гурток: Якщо ви визначилися з родом занять, наприклад це може бути музична школа,дуже велике значення меє на якому музичному іструменті буде грати ваша дитина наприклад це може бути синтезатор,гітара,духові інструменти то що http://muzline.com.ua/ Товари, представлені в магазині muzline, мають всі необхідні сертифікати від офіційних торгових марок і підлягають гарантійному обслуговуванню та заміні.При купівлі товару у нас, Ви станете володарем не тільки якісного продукту, але і отримаєте на руки чек, гарантійний талон, паспорт на товар (якщо передбачено виробником) і найкращі побажання від нашого магазину. Так от наступним етапом є вибір безпосередньо місця і викладача. Враховуйте те, що післяшкільне заняття дитини - це його «місце сили», де атмосфера, люди і діяльність повинні давати енергію, а не віднімати її. Тому, набагато важливіше вміння викладача контактувати з дітьми, а не його особисті професійні досягнення. Віддаленість гуртків і секцій від дому чи школи - також важливий фактор: втомлена від поїздок у транспорті, та ще після школи, дитина навряд чи отримає задоволення навіть від гри на іспанській гітарі. Поки мова не йде про професійне орієнтування дитини, краще віддати перевагу сусідському гуртку, куди дитина ходить із задоволенням, але все ж не малює як Ван Гог, ніж художній студії на іншому кінці міста, де з нього будуть цього Ван Гога вибивати багатогодинними практиками.

Не менш важливо знати, навіщо ходити на гурток: «навіщо це дитині» і «навіщо це дитині з батьківської точки зору», тому що якщо дитині це потрібно для розвитку, самореалізації, соціалізації і т.д. и т.п., то батьки часто це роблять в цілях «підтягти слабкі сторони». Так, якщо дитина сором'язлива та замкнута, вони віддають її до драмгуртка, де потрібно зі сцени читати вірші про лисиць та ще в безглуздому костюмі і картоннiй масці. Таким чином, дитина, яка повинна «тягнути і відповідати» у школі, буде змушена «тягнути і відповідати» ще й після неї. Набагато розумніше використовувати гуртки та секції якраз для розвитку сильних сторін дитини.

Кількість післяшкільного занять безпосередньо залежить від індивідуальних можливостей дитини, з урахуванням того, що мінімум один день на тиждень вона повинна повністю відпочивати від всіх і шкільних, і додаткових занять. Важливий момент: заняття з репетиторами, курси іноземних мов, додаткові заняття з шкільних предметів - це не гуртки, це навчання.

Широко поширена практика відвідування різних гуртків залежно від пори року, так зване «сезонне відвідування»: взимку - лижі, влітку - басейн, таким чином, дитина і дізнається більше і втомлюється менше.

Відправляючи дитину на заняття в будь який гурток чи секцію важливо пам'ятати: дитина може передумати, у неї може не вийти, це може виявитися просто «чи не його». Тому, не чекайте нобелівських премій та олімпійських медалей, пишайтеся його досягненнями і не критикуйте за невдачі. Він не чарівник, він тільки вчитися.

Школа, гуртки та секції для дітей, діти, поради батькам
Оціни пораду →
Переглядів: 2679
Рейтинг: 5.0/4

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ