ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Діловий етикет: 5 важливих правил електронного листування

Діловий етикет: 5 важливих правил електронного листування У сучасному світі більше не залишилося часу на телефонні дзвінки і тривалі бізнес зустрічі.

Більшість питань прийнято вирішувати в режимі онлайн з документальним підтвердженням у вигляді електронного листування. Це говорить про те, що діловий етикет спілкування по «милу» повинен бути впроваджений у компетенцію співробітника за замовчуванням.

Пропонуємо 5 правил, які не тільки спростять переписку, каталізують процес спілкування, але й допоможуть уникнути помилок і непорозумінь.

1. Привчіть себе ставити адресу одержувача в найостаннішу чергу
Таким чином ви не ризикуєте відправити чернетку випадковим натисненням на клавіатуру. Ви можете правити лист скільки завгодно без страху відправити його недописаним. Просте, але дуже ефективне правило.

2. Чітко прописуйте тему листа
Важливо, щоб одержувач відразу розумів про що мова і міг без проблем по головному тематичному слову знайти при необхідності цей лист в своєму ящику повідомлень. Наприклад, «дата зустрічі перенесена», «презентація N_варіанти».

3. Стислість - сестра таланту
Прописуйте в тексті листа тільки найголовніше, менш важливу інформацію можна відправити прикріпленим файлом. Лаконічні листи завжди добре сприймаються. І якщо Ваша інформація, дійсно, буде затребувана, то повірте, одержувач відкриє прикріплений документ. Не забудьте почати з дат, контактів і місця зустрічі. Це те, що завжди важливо і відразу орієнтує.

4. Використовуйте офіційний поштову скриньку і підпис
У кожного з нас є поштова адреса для реєстрації на ресурах особистого користування. Зазвичай це якісь koshe4ka@ .. або superman1989@ ... Користуватися такою адресою в робочих цілях трохи не солідно. Складно з повагою відповідати pypsik777@ ... Крім цього зауваження, ще маленька порада: в настройках зробіть собі підпис, в якій вкажіть правильно свою посаду і додаткові контактні дані. Ця дрібниця часом відіграє вирішальну роль.

5. Слідкуйте за промовою
Так, навіть в електронному листуванні не варто зловживати знаками, виділеннями, різнокаліберними або великими шрифтами.
Висловлюйте свої думки просто і доступно, і, що важливо, грамотно. При можливості спрощуйте свій лист.

діловий етикет, робота
Оціни пораду →
Переглядів: 814
Рейтинг: 5.0/2

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ