ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Історії навколосвітніх подорожей

Історії навколосвітніх подорожей 12 лютого 1908 в Нью-Йорку стартував перший в світі кругосвітній автопробіг - вельми сміливий і ризиковий захід у дусі тієї епохи великих технічних відкриттів і досягнень. Але авантюристи існували завжди - вони жили до 1908 року, вони були після нього, вони прекрасно себе почувають і в наш час. І сьогодні ми розповімо про історію навколосвітніх подорожей, відважних лицарів компаса і карти.

Томас Стівенс став першою людиною, яка вчинила навколосвітню подорож на велосипеді. І варто розуміти, що це був не байк в сучасному уявленні - легкий, спортивний, ергономічний, а стандартний для тих часів «пенні і фартинг» (коли переднє колесо у вісім разів більше заднього). Та й з дорогами ситуація була куди більш складною.
Почавши свою подорож в Сан-Франциско, Стівенс перетнув всю Америку із заходу на схід до Нью-Йорка. Потім він неабияк поїздив по своїй рідній Англії, проїхав через Європу, Османську Імперію, перезимував в Тегерані як особистий гість шаха, побував в Афганістані, повернувся в Стамбул, приплив по морю в Індію, відзначився в Китаї і Японії, а потім повернувся у вихідну точку подорожі, витративши на поїздку більше двох з половиною років.В наш час можна подорожувати як завгодно і на чому душа забажає,подорож за ради відпочинку це завжди приємно,пропонуємо вам тур в австрию це буде незабутня подорож для вас і вашої родини.

12 лютого 1908 стартував перший навколосвітній автопробіг, організований американською газетою New York Times і французькій Matin. Ця подія була приурочена до 99-річчя з дня народження Авраама Лінкольна. Планувалося, що в ньому візьмуть участь 13 екіпажів, але сім з них знялися в найостанніший момент, до початку поїздки.
Головною проблемою перших тижнів пробігу став холод. Автомобілі відтоді, не були оснащені обігрівачами, а деякі взагалі були без даху. При цьому спочатку планувалося, що екіпажі переїдуть із США до Росії через замерзлу Берингову протоку. Але моторошні погодні умови на Півночі змусили змінити маршрут - машини були завантажені на корабель в Сіетлі і транспортовані до Владивостока.
Учасники автопробігу перетнули всю Євразію. Першим досяг фінішу в Парижі німецький екіпаж на автомобілі Protos. Сталося це 11 липня, через 169 днів після початку. Але виявилося, що німці порушили умова змагань, за що отримали штраф в 15 днів. Так що переможцями стали американці на машині Thomas Flyer, приїхавши до останньої точки акурат 26 липня. Ось для американських учасників заїзд і став навколосвітніх - після тріумфу в Парижі вони повернулися в Нью-Йорк, замкнувши, тим самим, коло.

Наприкінці двадцятого століття повітряні кулі практично перестали існувати. Залишилися лише ті, що використовувалися в рекламних, туристичних, спортивних та наукових (стратостатів) цілях. Але з'являлися також аеростати, створені спеціально для встановлення рекордів. Приміром, Breitling Orbiter 3, на якому в березні 1999 року Бертран Пікар та Брайан Джонс здійснили безпосадочний кругосвітній переліт довжиною 45755 кілометрів і тривалістю 19 днів 21 годину і сорок сім хв.На цього рекорду Пікару мало! Гідний свого діда, батька і дядька авантюрист збирається в 2015 році здійснити перший в історії кругосвітній переліт на літаку, який отримує енергію виключно з встановлених на ньому сонячних панелей.

Автор: Яна Кукуруза

автопробіг, навколосвітні, подорожі, авто
Оціни пораду →
Переглядів: 597
Рейтинг: 5.0/2

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ