ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Виникнення і розвиток готельного бізнесу

Виникнення і розвиток готельного бізнесу Ще в давнину мандрівникам пропонувалося місце де можна переночувати на сході. Цим був покладений початок зародження готельного бізнесу. В древніх манускриптах, що відносяться безпосередньо до 1700 до н.е., вперше згадується про таверні, прообрази теперішніх готелів. Поряд з появою таверн, виникає і такий тип підприємств, як заїжджі двори, їх також сміливо можна називати прообразом сучасних готелів. Все це обумовлено розвивається торгівлею і, пов'язаними з нею, тривалими роз'їздами.

У Римській імперії виникла ціла мережа заїжджих дворів, що тягнеться впродовж головних доріг. Мережа охоплювала прилеглі міста і села в радіусі 40 км. Як і в даний час, в стародавні часи, концепція таверни і заїжджого двору орієнтувалася на клієнта і відображала класову структуру суспільства. Постояльці нижчої ланки, торговці і купці селилися окремо від урядових службовців, гінців і державних чиновників.

Але в середньовічній Європі простежується така тенденція: з'являються заклади, що надають місце де можна переночувати і їжу було обумовлено рухом пілігримів. Заклади подібного роду грунтувалися при монастирях. Одним з етапів, який сприяв розвитку готельного бізнесу в Європі, було поштове кінне повідомлення. Трошки забігаючи на перед хочеться сказати, що зараз готельні комплекси є всюди, а ще краще коли вони знаходяться у віддалених місцях наприклад десь за великим містом, там і повітря чистіше, і тихіше, і затишніше гостиничный комплекс под киевом гарне місце для вас і вашої родини. А зараз ще трохи історії.

Первісним розвитком ринку туризму сприяла поява принципово нових засобів пересування: пароплава (1807 р), паровоза (1814 г.), що поклали початок освоєнню водних шляхів Європи, і будівництву залізниць і спричинили активізацію економічних зв'язків, а також розвиток соціальної бази. Одночасно почалося створення інфраструктури: будівництво готелів, місць громадського харчування, різного роду рекреаційних об'єктів.

Перший - економічний спад, обумовлений Першою світовою війною, а також Велика депресія ЗО-х гг. які поставили перед власниками готелів необхідну для виживання задачу стратегічного характеру - розширення попиту.

Другий фактор - це цілеспрямована соціальна політика держав, що розглядають туризм як засіб консолідації суспільства, зміцнення здоров'я населення, а також рішення окремого роду ідеологічних завдань.

Третій, післявоєнний період розвитку туризму - це по суті експансія галузі, обумовлена ​​що відбуваються в світі змінами глобального характера.

Переломним моментом стала перша нафтова криза початку 70-х рр., Після якого ринки втратили колишню стабільність, а споживач, вже який переситився «стандартним набором» товарів і послуг став керуватися більш витонченими мотивами і критеріями споживання. Пізніше в 80-ті рр. з'явився новий потужний фактор впливу - глобалізація, який зробив саме серйозний стимулюючий вплив на розвиток готельного бізнесу, оскільки завдяки йому туризм став трансконтинентальним і перетворився в один із суттєвих чинників розвитку світової економіки.

бізнес, розвиток, виникнення, готельний
Оціни пораду →
Переглядів: 918
Рейтинг: 5.0/2

Зверніть увагу

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...