ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Білизна, що втягує: реклама і реальність

Білизна, що втягує: реклама і реальність Білизна, що втягцє, стала простим рішенням для жінок, чия фігура далека від модельних стандартів і тих, які зовсім нещодавно стали мамами, і прагнуть, якнайшвидше повернути колишні форми. Виробники обіцяють приголомшливий ефект і ідеальні форми, але в практичності подібної білизни вирішили переконатися видання Daily Mail і The Sun.

В середині жовтня бренд Mark&Spencer представив лінію білизни, що коригує талію, в рекламній кампанії прийняли участь моделі з пишними формами. На рекламних знімках моделі дійсно виглядають стрункими і підтягнутими. Видання Daily Mail і The Sun вирішили провести власний експеримент і в якості моделей запросили звичайних жінок. Надівши білизну, що корегує, дівчата погодилися на фотографування без обробки фотошопом і вдалого освітлення, і пообіцяли носити її на протязі тижня, щоб потім розповісти про свої враження.

Скарги були в усіх учасниць експерименту. Кожна жінка визнала, що білизна дійсно приховує недоліки фігури і робить форми спокусливими, але при цьому доставляє масу незручностей при носінні.
"Воно зовсім не годиться на кожен день, тільки для окремих випадків. Незважаючи на хорошу якість і склад матеріалу, тіло в білизні немов "задихається", до кінцю дня думаєш тільки про те, як би скоріше його зняти", - призналася одна з учасниць дослідження.
До того ж, білизна розрахована на досить струнких купувальниць: власниць мінімального 8-го розміру (обхват стегон - 90 см, грудям - 85 см) і максимального 16-о розміру (обхват стегон - 108 см, груди - 101 см). Що ж робити іншим? Примушує замислитися і висока ціна виробу: від 30 до 60 доларів.
Сподіваємося, цей експеримент змусить усіх власниць пишних форм кілька разів подумати про своє здоров'я, перш ніж купити собі таку обновку.

Білизна, нижня білизна, Mark&Spencer
Оціни пораду →
Переглядів: 1048
Рейтинг: 5.0/3

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ