ВойтиРеклама на сайте

Типи автомобільних шин, їх недоліки та переваги

Типи автомобільних шин, їх недоліки та переваги Універсальна шина для будь-яких кліматичних умов, доріг і швидкостей - мрія, на жаль, неможлива і нездійсненна. «Що добре японцеві, то німцю смерть» - говорить відома приказка, і до шин це відноситься повною мірою. Щоб шини і в кінцевому підсумку, автомобіль, вели себе на дорозі найкращим чином, необхідно визначитися з перевагами в плані їх основних характеристик.

Позашляхові шини
Шини для серйозного бездоріжжя. Головною відмінністю позашляхової гуми є її високий профіль і глибоко прорізаний протектор, за рахунок якого покришка здатна буквально вгризатися в дорогу, не буксувати на глинистих ділянках і дертися по крутих схилах. Зазвичай такі шини для бездоріжжя мають жорсткі бічні ребра для протистояння боковим проколам і ударам. Крок протектора збільшений для більш ефективного видалення бруду за рахунок широких ламелей. Проте гарна прохідність таких шин йде на шкоду їх гальмівним характеристикам і довговічності. Вони не здатні забезпечувати хороший контакт з рівною поверхнею, небезпечні при високих швидкостях і швидко стираються на асфальті.

Шини для бруду
Шини досить близькі, але більш вузькі за призначенням, ніж позашляхові. Мають такі ж широкі, але в цьому випадку неглибокі ламелі. Сильно відкритий протекторний малюнок сприяє самоочищенню шин від бруду. Для подолання серйозних перешкод і підйомів такі шини не придатні через малу глибину прорізів. Мають більш широкий профіль для збільшення площі контакту, за рахунок якої автомобіль, розподіляючи свою вагу, менше занурюється в бруд. Не бажано використовувати на гладкому асфальті, так як через широкий протекторний крок контакт з дорогою не стійкий, і тяга знижена. Їх твердий гумовий склад схильний до розриву і проколів на асфальтовому покритті. Маркування аналогічне зимовим шинам. На трасі акустично некомфортні.

Низькопрофільні шини
Мають відношення профілю до ширини покришки не більше 55 %. Низькопрофільні шини призначені для швидкісного динамічного стилю їзди. Забезпечують миттєвий розгін, чітке входження в поворот на швидкості і екстрене гальмування за рахунок чудового зчеплення з дорогою, але воліють сухі покриття. На мокрій дорозі підвищений ризик аквапланування. Погано переносять нерівності, легко пошкоджуючи диск. Практично безпорадні перед високими бордюрами, розбитими дорогами і досить шумні.

Вуличні гоночні шини
Основна особливість - м'яка гума з підвищеними характеристиками тяги, призначена для високих швидкостей. Чудова тяга дозволяє утримувати швидкість на поворотах. Динамічні здібності в значній мірі залежать від виробника. Оптимальні умови застосування - тепла суха погода. Зазвичай застосовуваний невеликий протекторний малюнок непогано відводить воду, але зустрічаються і абсолютно гладкі гоночні покришки (сліки). Дуже небезпечні на мокрій дорозі і заборонені для використання на дорогах загального користування в багатьох країнах. Шини з мінімальною глибиною прорізів з м'якого каучуку називаються плівковими, закон дозволяє їх використання на шосе. Один з основних недоліків гоночних шин - мала ходимість.

Шини, стійкі до проколів
Технологія Run Flat - порівняно недавня, але вже активно використовувана автовиробниками розробка. Шини, вироблені за цією технологією, здатні зберігати здатність рухатися на проколеної гумі до 150 км, зберігаючи швидкість 80 км / г. Існує кілька різновидів цієї технології, і в даний час - це найнадійніші покришки для руху по неякісним дорогах.

Сезонні шини
Крім всіх інших особливостей шин, їх основною відмінністю є сезонність. За цим критерієм гума ділиться на літню, зимову і всесезонну. Слід розуміти, що найдешевша сезонна гума буде набагато безпечніше і ефективніше, ніж саме дороге «взуття» не по сезону. Відмінність полягає, насамперед, у складі гумової суміші. При мінусових температурах літні гумові склади втрачають м'якість і «дубіють», втрачаючи свою керованість і чіпкість. У свою чергу зимова гума при підвищенні температури дуже швидко зношується, дає тяжкий перебіг, збільшення опору коченню і як наслідок, перевитрату палива. Оптимальна температура переходу з одних шин на інші 7-9 градусів вище нуля.

авто, типи автошин, купити шини, зимові шини, автомобільні шини
Оціни пораду →
Переглядів: 2424
Рейтинг: 5.0/5

Зверніть увагу

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...