ВойтиРеклама на сайте

Що потрібно знати, щоб взимку не було проблем з машиною

Що потрібно знати, щоб взимку не було проблем з машиною Щоб, не зважаючи на мороз, продовжувати спокійно і комфортно їздити, досить дотримуватися елементарних правил експлуатації автомобіля взимку.

Всупереч глобальному потеплінню перші морози все ж настали, а разом з ними - і перші кандидати на непочесне звання «пролісків». Тобто ті, хто не зміг завестися вранці або заглох по дорозі на роботу. Щоб, не зважаючи на мороз, продовжувати спокійно і комфортно їздити, досить дотримуватися елементарних правил, про які-Consulting розповів керівник департаменту сервісу ТОВ Автоцентр Київ групи компаній Автотрейдинг AG Олександр Духлій. Треба сказати, що взимку, коли снігу біля вашого будинку чи офісу багато - однією прибиральницею тут не обійтись. Вам допоможе грейдер, бульдозер та інша спецтехника из Китая

Само собою треба взутися в зимову гуму. Або перевірити глибину протектора на всесезонної. Про це знають багато, а от про те, що треба хоча б візуально оцінити знос гальмівних колодок - далеко не всі. Але краще зробити таку перевірку на СТО. Тут заодно перевірять і стан гальмівних дисків, і герметичність гальмівної системи, визначать точку кипіння гальмівної рідини. Це дуже важливий показник, який не повинен бути нижче 190 градусів за Цельсієм.

Самостійно можна (і потрібно) залити «незамерзайку» в бачок омивача. Очищати двірниками скло від бризок розгрузлій брудного снігу взимку доводиться часто. І якщо вода в омивачі замерзне, доведеться через кожні пару кілометрів виходити і протирати скло ганчірочкою. Краще не змішувати зимовий і літній омивачі. Останній треба заздалегідь видалити з системи, інакше загроза замерзання залишиться. До слова, краще перестрахуватися з розведенням концентрату водою. Вказана на упаковці морозостійкість - це температура, при якій рідина починає замерзати, при температурі на 5-10 градусів вище вона переходить в гелевидний стан. Тому, при температурі повітря -20 ° C слід розвести концентрат по нормі -30-35 ° C. На всяк випадок, відразу повірте і якщо треба - замініть щітки двірників.

Не зайвим буде перевірити і змастити замки і петлі дверей і багажника. Всі гумові ущільнювачі на дверях, кришках капота і багажника необхідно обробити спеціальним силіконовим спреєм щоб уникнути примерзання. Цю процедуру легко виконати самостійно.

Тим, хто тримає машину на стоянці, а не в опалювальному гаражі, рекомендують не поскупитися на маленький балончик з рідиною для розморожування замків дверей, якої також можна обробити і примерзлий ручку, особливо коли авто покриваються льодом. Природно, носити балончик доведеться з собою, а не просто тримати в салоні.

При перших серйозних заморозків на непідготовленій автомобілі може не запуститься двигун. Причиною може бути великий список несправностей. Починаючи з акумуляторної батареї, і закінчуючи несправним стартером. Тому, якщо акумулятор не новий, бажано перевірити в якому стані батарея і щільність електроліту на СТО. Не зайвим буде і зарядити батарею. Часу це займе не багато і вже точно менше, ніж безрезультатні ранкові спроби «розбудити» свою машину. Перевірка щільності електроліту передбачає контакт з дуже агресивним хімічної середовищем: найменша крапля рідини безнадійно зіпсує лакофарбове покриття автомобіля і ваш одяг. Тому краще цю операцію довірити фахівцям СТО.

Після нічних заморозків буває, що охолоджуюча рідина витекла з тріщинки в гумовому патрубку, який на морозі «задубіли». Герметичність системи охолодження теж можна перевірити на СТО, а заодно - стан і працездатність системи запалювання.

Морозним ранком запуск двигуна автомобіля треба робити на нейтральній передачі (якщо коробка передач механічна) з вичавленим зчепленням. Так менше навантаження і легше запуск.

Бажано при тривалій стоянці рідше використовувати ручне гальмо, однак не варто залишати машину на «ручнику» на ніч. Можуть примерзнути гальмівні колодки, які потім буде дуже непросто відірвати від диска.

Перед початком руху рекомендується прогріти автомобіль, навіть сучасний з інжекторним мотором. Не тільки для прогріву двигуна, але і для прогріву рідин трансмісії (коробка автомат, механіка, гідропідсилювач керма). Краще починати рух на знижених швидкостях (близько 2-3 хв). Це дозволить прогріти деталі підвіски, в яких використовуються технологічні рідини, та й тим же амортизаторам потрібно дати час почати працювати «правильно».

У салоні не варто включати максимальний обігрів, направляючи струмінь повітря на лобове скло. Воно може лопнути або дати тріщину. Теж станеться, якщо проводити мийку гарячою водою в мороз. Після миття треба ретельно перевірити, щоб кузов, замки дверей і бака ретельно обдув стисненим повітрям для видалення вологи. В іншому випадку, в мороз все це може примерзнути.

Краще завчасно усунути навіть не значні пошкодження лакофарбового покриття, тому в зимовий період, при частих опадах, розмір пошкодження збільшиться і може початися корозія.

Можливо, не зайвим буде провести антикорозійну обробку кузова автомобіля. Взимку на дорогах використовують хімічні реагенти, які суттєво пошкоджують заводську обробку кузова. Якщо ви експлуатуєте свій автомобіль більше одного зимового сезону, можна подумати про антикорозійній обробці.

Що стосується матеріалів, на них не варто економити. Рекомендую, а у випадку з охолоджуючої і гальмівної рідиною, наполягаю застосовувати оригінальні матеріали заводів виробників. Ні в якому разі не використовувати дані рідини сумнівного виробництва.

Так само бажано проводити роботи в системах, що відповідають за безпеку учасників руху, виключно на сертифікованих СТО.

Слідуючи нехитрим правилам, можна легко підготувати автомобіль до самих суворих умов експлуатації. І тоді він точно не підведе вас в самий відповідальний момент і буде безвідмовно служити вам в будь-який мороз.

потрібно, авто, проблем, знати, взимку, було
Оціни пораду →
Переглядів: 1040
Рейтинг: 5.0/2

Зверніть увагу

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...