ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Ремонт бамперу власноруч: що знадобиться?

Ремонт бамперу власноруч: що знадобиться? Якщо у вас розбитий з якоїсь причини бампер, це ще не привід купувати новий, можна трішки потрудитися і полагодити старий. Якщо мати час та натхнення.
Якщо вільного часу не так вже й багато - рекомендуємо вам переглянути ціни на ремонт бамперів

Вам знадобляться
- Клей, піде суперклей, супермомент або щось що допоможе зібрати осколки і надати первісну форму;
- Паяльник, бажано купити додаткове жало до нього - по закінченні робіт жало буде все в пластмасі і, природно, нестерпно смердіти;
- Сітка від повітряного фільтру, ширина фільтру повинна бути близько 10 см, так що б/в фільтр від легковика не підійде, і краще взяти від КамАЗу або від чогось схожого розміру;
- Поліуретанова піна, піде будь-яка монтажна будівельна піна , в балончику її близько 17 літрів, так що одного балончика вистачить;
- Шпаклівка по пластиковій поверхні, кількість сильно залежить від пошкоджень;
- Два шпателі різного розміру, шириною 10 та 5см;
- Папір наждачний середньої зернистості ( від 80 до 120 ) і дрібнозернистий (від 200-240 );
- Грунтівка, будь-яка по пластику;
- Фарба структурна (якщо бампер незрозуміло сірого кольору) або будь-яка інша в тон, головне щоб повітряного сушіння;
- Розчинник 647.

Сам процес:
Кількість частин, на які розлетівся бампер, значення не має, але з якогось моменту його простіше купити.
1. Знежирюємо всі поверхні, які будемо склеювати і склеюємо весь бампер. Потрібно починати процес з малих частин приклеюючи їх до великих. Коли клей висох розміщаємо бампер на чомусь м'якому, щоб не дряпати і без того понівечену поверхню, внутрішньою частиною вгору.

2. Тепер беремо сітку від фільтра і вирізаємо з неї смужки, які маємо в своєму розпорядженні уздовж швів склейки. Вирізаємо з розрахунку приблизно 3-4см від шва з кожного боку, і за допомогою паяльника впаюємо сітку в пластик бампера. Сітка повинна зануритися в пластик, інакше ефект досягнутий не буде - бампер розповзеться по швах. Якщо немає шматка бампера (невеликого природно) робимо все теж саме - просто з зовнішньої сторони поки буде виднітися сітка.

3. Тепер беремо піну і рівним тонким шаром наносимо рівномірно по всій внутрішній поверхні бампера, включаючи діри. Це додасть йому жорсткість. Якщо в результаті піна вилізла через діри назовні її необхідно зрізати по лінії поверхні бампера. Очікуємо поки піна затвердіє.

4. Далі починається високохудожній процес малярних робіт. Із зовнішнього боку обробляємо всі шви і діри стартовою шпаклівкою (ось де нам знадобляться шпателя), і обробляємо середньою наждачкою. Шпаклівка двухкомпонентна: у неї є основа і затверджувач. Змішувати треба в пропорції - 1 столова ложка основи - 1см затверджувача ( при температурі близько +20 градусів).
Варто зазначити що при збільшенні температури навколишнього середовища затвердіння проходить швидше, при зменшенні - повільніше. Тобто треба дещо змінювати пропорції.
Після того як основні огріхи приховані, зменшуємо зерно шпаклівки та наждачки - беремо шпаклівку фінішну і дрібну наждачку.
Поступово доводимо поверхню до ідеального стану. Знежирюємо, грунтуємо. Якщо не подобається поверхня - стали помітні ями, горби або вищербини - повторюємо процес шпаклівки та зашкуріванія до стану ідеальності або поки не набридне.
Фарбуємо бампер фарбою. Тут слід зазначити, що фарбувати найімовірніше доведеться весь бампер - інакше у Вас будуть видні межі переходів .
Після висихання, ставимо бампер на машину і насолоджуємося результатом.

Автор: Геннадій Булка

бампер, Ремонт, авто, відремонтувати бампер, розлетівся бампер, ремонт бамперов цены
Оціни пораду →
Переглядів: 1917
Рейтинг: 5.0/3

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ