ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Міф про універсальність "всесезонних" шин

Міф про універсальність "всесезонних" шин Чому всесезонні шини є лише вигадкою маркетологів. У чому різниця між зимовими і літніми шинами. Якщо взимку ви зважитеся проїхати фінськими дорогами в автомобілі з гумою без шипів - ви гарантовано матимете розмову з місцевими правоохоронцями. У цій скандинавській країні виїжджати на засніжені дороги з нешипованной гумою заборонено законодавчо. В інших європейських країнах, навпаки, шиповані покришки знаходяться під забороною незалежно від пори року. Проте, і там і там діє жорстке правило - автомобіль слід «взувати» по сезону.

Українські зими набагато суворіші європейських, та й дороги відрізняються «суворістю». Тим не менш, багато вітчизняних автолюбителів продовжують наполегливо вірити в міф про всесезонні шини як про універсальну гуму для будь-яких погодних умов. Мовляв, до чого такі складнощі - зимові шини, літні, коли є всесезонні?! Подібне переконання широко поширене. А якщо є попит, отже, є і пропозиції. Сьогодні багато виробників шин випускають «всесезонку» лише з тієї причини, що її купують вітчизняні автовласники. Але чи справді ця гума така вже всесезонна? Давайте розбиратися !

Як відомо, будь-які шини мають маркування. Власники транспортних засобів вважають, що всесезонна гума - це шини, що мають позначення «M + S», тобто, в перекладі з англійської, «грязь + сніг». Цікаво, а як у такому разі пояснити, наприклад, присутність того ж маркування на найбільш зимових шинах Goodyear Ultra Grip Extreme, і абсолютно літньому варіанті гуми Continental Conticrosscontact UHP ? Пояснення може бути тільки одне - всесезонних шин не існує! Це все одно, що об'єднати вогонь і лід - зимові та літні шини кардинально відрізняються один від одного, як за конструкційними особливостями, так і по малюнку протектора, а також складом гуми. Для доказу буде досить і того факту , що гумова суміш, з якої виробляються літні автошини, повністю втрачає свої експлуатаційні якості вже при 5-7 градусах тепла. При такій температурі на вулиці в справу повинні вступати вже зимові шини, які виробляються з абсолютно іншої суміші, розрахованої на низькі температури повітря. Тепер звернемо увагу на малюнок протектора. Він виконується в залежності від покладених на нього завдань. Літні шини припускають стійкість до аквапланування, і хорошу керованість, на різних типах асфальту. Зимові шини розраховані на опір заносів, і можливість тримати під контролем авто при русі сніговими і льодяними шляхами. Зрозуміло, що ці завдання розрізняються в корені, тому вимагають абсолютно різного конструкторського рішення і різної конфігурації протекторів .

Хтось може заперечити, що всесезонні шини - це компромісний варіант між технічними характеристиками зимових та літніх покришок. А ви спробуйте знайти компроміс між сандалями та хутряними чобітьми - вийде щось, у що ні влітку взутися, ні взимку надіти. Якби подібне рішення відносно шин було дійсно знайдено, то навіщо тоді Європі з її м'яким кліматом потрібні були б зимові шини?

Тому порада може бути одна: для власної безпеки та здоров'я краще користуйтеся взимку зимовими шинами, а влітку - річними.

автомобільні диски, придбати автошини Київ, всесезонні шини, магазин автошин, авто
Оціни пораду →
Переглядів: 1641
Рейтинг: 5.0/4

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ