ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Компанія Jaguar представляє технологію Virtual Experience

Компанія Jaguar представляє технологію Virtual Experience За допомогою Virtual Experience клієнти можуть вибрати автомобіль марки Jaguar в будь-якій комплектації, використовуючи сенсорну панель.

Компанія Jaguar представляє своїм клієнтам цифрову технологію Virtual Experience - повністю електронну версію автомобільного шоу-руму. Перша демонстрація Virtual Experience відбулася на прем'єрі нового Jaguar F-TYPE в рамках Паризького автосалону.

За допомогою Virtual Experience клієнти можуть вибрати автомобіль марки Jaguar в будь-якій комплектації, використовуючи сенсорну панель. Обрана модель відображається на екрані ультрависокої дозволу в масштабі 1:1, що дозволяє повноцінно взаємодіяти з автомобілем, наприклад, відкрити дверцята або включити запалювання. Всі дії інтуїтивно зрозумілі користувачеві Virtual Experience і відбуваються природним чином. Повний огляд екстер'єру та інтер'єру автомобіля (360о) забезпечується зображенням 3D в реальному часі.

Virtual Experience є на сьогоднішній день самою просунутою технологією подібного типу в автомобільній індустрії. Її величезною перевагою, крім усього іншого, є універсальність: віртуальний шоу-рум, на відміну від звичайного, надає практично безмежні можливості для використання. Технологія значно економить простір і може розміщуватися в місцях, недоступних для автомобілів, наприклад, на фасадах будівель.

Virtual Experience є результатом тісної співпраці відділів дизайну, інженерно-технічних робіт і маркетингу, розпочатого в грудні минулого року під керівництвом генерального директора компанії Jaguar Land Rover Доктора Ральфа Шпета. Проект був здійснений таким чином, щоб забезпечити повну синхронізацію з вже існуючими системами Jaguar Land Rover.

Запуск Virtual Experience є ключовим елементом digital-стратегії компанії, що передбачає широке використання мобільних і онлайн-додатків і інструментів. Незабаром технологія буде вдосконалена, щоб дозволити клієнтам створювати свій автомобіль на мобільному пристрої, не виходячи з дому, а потім побачити за допомогою Virtual Experience обрану модель в реальних умовах.

Натан Саммерс, директор по діловому співробітництву Jaguar Land Rover коментує: «Компанія Jaguar надає клієнтам широкий вибір опцій протягом конфігурації свого майбутнього автомобіля. Зокрема, за допомогою технології Virtual Experience можна протестувати обрану модель в умовах, максимально близьких до реальності. Це справжня інновація, що показує, яким ми бачимо розвиток наших технологій. Ми надаємо клієнтам можливість контролювати процес створення свого автомобіля, а також даруємо їм нові враження і досвід відносин з брендом при виборі своєї майбутньої моделі Jaguar ».

авторынок, Virtual Experience, Jaguar
Оціни пораду →
Переглядів: 762
Рейтинг: 5.0/1

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ