ВойтиРеклама на сайте

Штрих-код у сучасному житті

Штрих-код у сучасному житті Для більшості людей штрих -код - це прямокутник , складений з ліній різної товщини , а так само тринадцять цифр під ним. Але за цими лініями ховається особливий різновид маркування товару , який однозначно визначає : в якій країні вироблений продукт , яким підприємством виготовлений і які споживчі властивості ( розмір , маса , колір) він має.
Власники магазинів чи підприємств можуть скористатись послугами компанії Техносервис-2 та придбати принтер штрих кодів

У світі існує кілька систем кодування , але найбільш популярні дві: EAN ( European Article Numbering , «Європейський Артикул » ) і UPC ( Universal Product Code , «Універсальний Код Продукту »). Вагові продовольчі товари можуть супроводжуватися додатковим штрих -кодом , в основному ним користуються роздрібні торговельні мережі. Деякі товари , що мають великі розміри , можуть маркуватися восьмизначним кодом ( EAN -8). Зараз обидві системи , європейська та американська , уніфіковані, але ще кілька років тому вони були абсолютно несумісні.

Вперше штрихове кодування застосували американські виробники залізничних вагонів у шістдесятих роках , а в 1973 з'явилася система UPC , яка до цих пір є основною для товарів вироблених в США і Канаді. Через кілька років , в Західній Європі , з'явилася система EAN , яка була ідентична американської , але відрізнялася від неї кількістю цифр - 13 , так як в американській системі не враховувалася країна - виробник. До речі , за такої дрібниці в США якийсь час діяла заборона на ввезення товарів без американського штрих- коду.

У кожній країні (крім Китаю , так як Гонконг порівняно недавно став частиною Китаю) існує всього одна національна організація, що займається присвоєнням штрихового коду. У Росії - це Зовнішньоекономічна асоціація з проблем автоматичної ідентифікації ( ЮНІСКАН / EAN - Росія). Всі національні організації об'єднані в єдину систему EAN - International , яка охоплює близько 70 країн світу. Кожній країні присвоєно двох - або тризначний код - перші цифри в штрих- коді будь-якої системи .

Незважаючи на такий нескромний розмах , міжнародна система кодування не є обов'язковою , тобто , ніхто не нав'язує виробників наносити на товар штрих -код . Проте , переважна більшість товарів маркуються виробниками добровільно , не стільки з міркувань престижу , скільки через зручності .

Насправді , цифри під штрих -кодом всього лише дублюють інформацію темних і світлих ліній , спеціальному сканеру легше зчитувати двоколірні лінії , ніж цифри . Але цифровий код не менш корисний , оскільки дозволяє вручну вписати код товару, у випадку , коли з якихось причин неможливо вважати штрих -код по лініях .

Штрих -код став корисний не тільки в оптовій торгівлі, зараз на системі штрихового кодування тримається більшість великих універмагів і магазинів , сканери на касах дозволили практично автоматизувати працю не тільки касирів , але й робітників складу. Зчитаний код відправляється на головний комп'ютер , який визначає вартість товару , а так само його кількість на складі .

ts2, штрих-код, товар у магазині, техносервіс, маркування товару
Оціни пораду →
Переглядів: 1257
Рейтинг: 5.0/2

Зверніть увагу

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...