ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Перші сухопутні дороги та поштовий зв'язок

Перші сухопутні дороги та поштовий зв'язок Згадки про перші сухопутні дороги Литви ми можемо виявити в хроніках хрестоносців, в яких згадується, що дороги з'єднували Вільнюс з Полоцьким, Лідою, Москвою, Києвом, Ригою, Кенігсбергом. З часом інфраструктура розширювалася, наприклад, Сигізмунд Август виявляв особливу турботу про дороги краю, в період його правління був встановлений ​​поштовий зв'язок з Венецією. В XVI в. діяла добре налагоджена поштова служба: доставлялися посилки, здійснювалися пасажирські та вантажні перевезення, будувалися пункти для зміни коней, відкривалися корчми. Після розділу Великого князівства Литовського турботу про дороги краю прийняла царська Росія. 23 травня 1797 в указі царя Павла I говориться, що «кращими є дороги Литви, Курляндії та Лівонії», за їх зразком велено наводити у себе лад і в інших територіальних одиницях.А, що б дороги були ще кращі ви можете придбати тротуарну плитку старий город
Офіційною датою відкриття кінного поштового повідомлення Петербург-Варшава вважається 1836. У той період це була одна з найбільш новаторських і сучасних магістралей у світі, над створенням якої працювали кращі інженери - французькі, польські, російські будівельники. Серед них були і литовці, один з яких - дорожній інженер Тадас Бутлеріс - після придушення повстання 1863 року Муравйовим-вішателем був засланий в далеку Казанську губернію «для удосконалення кваліфікації».
У 1839 р уздовж поштового шляху була проведена найдовша в світі лінія оптичного телеграфу Санкт Петербург-Варшава, що дозволяла значно швидше передавати інформацію та новини. На поштових станціях також можна було знайти чергового писаря, який, у разі потреби, міг написати лист, тут же можна було придбати папір і конверти. На дорозі траплялися розбійні напади, але диліжанси найчастіше супроводжувалися збройними кінними загонами.

Значення кінного поштового повідомлення померкло лише з появою залізної дороги - в 1862 р була відкрита лінія ширококолійної залізниці Санкт Петербург-Вільнюс-Варшава. А сьогодні слідуючи в тому ж напрямку на машинах, ми часто не замислюємося, що насправді ми їдемо по старовинній кінній поштовій дорозі.

Автор: Вікторія Квін

Перші, поштова, дороги, служба, сухопутні
Оціни пораду →
Переглядів: 595
Рейтинг: 5.0/2

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ