ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Історія аеропорту "Бориспіль"

Історія аеропорту "Бориспіль" В зв'язку зі зміцненням ролі повітряного транспорту в загальній транспортній системі країни Рада Міністрів СРСР у травні 1959 року прийняла постанову про створення на базі військового аеродрому "Бориспіль" - аеропорту Цивільного повітряного флоту Київ (Центральний) і зобов'язала Головне управління Цивільного повітряного флоту забезпечити його сучасними літаками, наземним обладнанням і радіотехнічними засобами.
22 червня 1959 року Рада Міністрів УРСР своєю Постановою № 1832 з метою забезпечення прийняття і обслуговування реактивних пасажирських літаків ТУ-104 в м. Києві зобов'язала Українське територіальне управління цивільного повітряного флоту забезпечити з 1 липня 1959 року прийняття до аеропорту "Бориспіль" літаків ТУ-104 за маршрутами Москва-Київ-Москва, Ленінград-Київ-Ленінград (15 серпня 1960 р.).
Цією ж Постановою міністерства торгівлі, автомобільних і шосейних доріг, зв'язку зобов'язувались:

надати аеропорту 10 стандартних щитових будиночків для розміщення наземних служб і пасажирів;

доставляти пасажирів із м. Києва і до м. Києва автобусами;

виділити канали зв'язку для управління повітряним рухом.

Перший рейс, 7 липня 1959 року, літаком ТУ-104 здійснив екіпаж Московського управління за маршрутом Москва-Київ-Москва . На борту лайнера перебувало 100 пасажирів і 1600 кг вантажу. До листопада 1960 року польоти на літаку ТУ-104 до аеропорту Київ (Центральний) виконували екіпажі Московського, Ленінградського і Грузинського управлінь цивільної авіації.
Наказом начальника Головного управління цивільного повітряного флоту при Раді Міністрів СРСР від 12.07.60 р. № 057 на базі ескадрильї Ан-10 був організований авіазагін № 208 турбогвинтових літаків ТУ-104 і Ан-10, об'єднаний з аеропортом Бориспіль. 208-й авіазагін сформований за типовими штатами, визначеними наказом ГУ ЦПФ № 032-59 р.
Перший базовий літак ТУ-104 приземлився в Борисполі 5 листопада 1960 року під управлінням командира екіпажу Гарбара В.Т.
18 років колектив Бориспільського авіапідприємства використовував літаки ТУ-104. В останній рейс цей авіалайнер вилетів із Борисполя до Сімферополя у липні 1977 року.
За час експлуатації літаки ТУ-104 перевезли 18 млн. 233 тис. пасажирів.
27 травня екіпаж командира корабля Кирюхіна В.В. здійснив на літаку АН-10 технічний рейс за маршрутом Київ-Москва-Тбілісі-Харків-Адлер-Харків-Київ. Перший пасажирський рейс на АН-10 був здійснений 25 липня 1959 року до аеропорту Адлер (Сочі).
27 червня 1963 року згідно наказу начальника ГУ ЦПФ при РМ СРСР № 066 був організований Бориспільській об'єднаний авіазагін, до якого ввійшли льотний загін № 208 і аеропорт "Бориспіль". Бориспільському об'єднаному авіазагону було присвоєно 1-й клас, а льотному авіазагону № 208 – 2-й клас; до його складу увійшли дві авіаескадрильї, одна – літаків ТУ-104, друга – літаків АН-10.
В зв'язку зі значним обсягом робіт і враховуючи клопотання командирів авіапідприємств та накази МЦА від 12.04.71 р. № 017 і від 29.07.71 р. № 031 у складі Бориспільського об'єднаного авіазагону був організований другий льотний загін – № 222 за рахунок передачі частини самольотно-моторного парку льотного загону № 208.
Наказом Міністра цивільної авіації № 214 від 31.10.73 р. з 1974 р. вводилась в дію організаційна структура льотних загонів Українського управління ЦА. В зв'язку з цим у Бориспільському підприємстві було організовано 2 льотних загони: льотний загін № 208 у складі 3-х авіаескадриль турбореактивних літаків ТУ-134 і ТУ-104 і льотний загін № 222 у складі 2-х авіаескадриль турбогвинтових літаків ІЛ-18. В 1974 році у складі 222 льотного загону була організована авіаескадрилья літаків ТУ-154.
Першим освоїв новий літак ТУ-154 інженер-пілот 1-го класу І.Г.Смілянський, колишній командир Бориспільського авіапідприємства. 15 серпня 1974 року відбувся перший пасажирський рейс цього літака під управлінням командира корабля А.Левчука.
20 травня 1965 року був відкритий новий Бориспільський аеровокзал – найбільшого на той час у нашій країні (після Домодідівського) і унікального за архітектурним рішенням. Зручний і комфортабельний, аеровокзал обладнаний новітнім устаткуванням, забезпечує найрізноманітніші форми обслуговування пасажирів. Аеропорт "Бориспіль" був обладнаний для автоматизованої посадки літаків за метеомінімуму 1-ї категорії. Тоді ж на базі новітньої обчислювальної техніки почали розробляти автоматизовані системи управління повітряним рухом, покликані докорінно змінити характер роботи льотного і диспетчерського складу, підняти рівень безпеки і регулярність польотів.
Вперше в Радянському Союзі у березні 1979 року Бориспільському аеропорту був вручений сертифікат на право здійснювати прийом літаків за ІІ-ю категорією ІКАО. Тут вперше в Аерофлоті встановлена новітня система посадки.
За значні успіхи повітряних перевезень, освоєння і впровадження нової авіаційної техніки Указом Президії Верховної Ради СРСР від 9 лютого 1971 року Бориспільське авіапідприємство було нагороджено орденом Жовтневої революції.
Наказом Міністра транспорту України від 11 березня 1993 року "Про реорганізацію Бориспільського авіапідприємства" на базі Бориспільського авіапідприємства станом на 1 квітня 1993 року створено Державний міжнародний аеропорт "Бориспіль" та регіональну дирекцію авіакомпанії "Авіалінії України".

Оціни пораду →
Переглядів: 1419
Рейтинг: 5.0/4

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar
0
2 Спам
При такой скорости нета, своих фоток не могу приложить, а чужие не хочу smile
avatar
0
1 Спам
Позновательно, только если бы еще и картинки прилагались, вот был бы жирок))) а то мне названия самолетов ни о чем не говорит((((
avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ