ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Обладнання для супермаркету: як дизайн збільшує продажі

Обладнання для супермаркету: як дизайн збільшує продажі Поява нового супермаркету останнім часом стала звичною подією в житті кожного міста . Всі знають , що нові магазини під час відкриття пропонують привабливі ціни для своєї розкрутки , тому познайомитися з новим супермаркетом приходить багато людей.

Відкриття нового супермаркету є важливою подією не тільки для власника і співробітників закладу , але і для покупців . Якщо потенційному покупцеві не сподобався ваш магазин , швидше за все він більше не прийде. Тому при створенні супермаркету важливо врахувати всі складові грамотного дизайну.
Правильний підбір торгівельного обладнання, зокрема меблів та торгівельних стелажів - справа, яка потребує ретельної уваги. Вам допоможе в цьому обладнання для супермаркету

Оформлення супермаркету

У поняття «оформлення » входять загальний дизайн супермаркету , розташування і оформлення прилавків , створення добре продуманого і зручного маршруту здійснення покупок відвідувачами.

Одним з головних моментів в оформленні супермаркету є розташування прилавків. Від розташування та оформлення прилавків , а також викладення товару залежать продажі і, відповідно, прибуток супермаркету.

Основна частина покупців , прийшовши за покупками , вирішує , що купити , вже в залі супермаркету. Тому правильне розміщення товару являється важливим засобом для стимулювання продажів. Тільки логічно продумане розташування прилавків дає можливість покупцеві йти зручним для нього і вигідним для вас маршрутом здійснення покупок.

Останнім часом з появою конкуренції у всіх галузях харчової промисловості асортимент товарів значно зріс, що дозволяє наповнити супермаркет великою кількістю різноманітної продукції . Для зручнішої орієнтації покупців у торгівельному залі необхідно розташувати товари по секціях. Розташування секцій в залі , як правило , залежить від дизайну приміщення , але існують рекомендації , загальні для всіх супермаркетів і магазинів :

Ближче до входу розташовується товар :
- Більш низької цінової категорії ;
- Не вимагає підтримки постійної температури (наприклад , овочі , хліб).
- Який реалізується зі знижкою.

Оформлення прилавку і викладка товарів

Від того , наскільки правильно оформлені вітрина і прилавок залежить попит на товар . Навіть якщо відвідувач не збирався купувати якийсь продукт , правильна викладка товару на прилавку підштовхне покупця зробити покупку .

Оформлення прилавку має свої правила , дотримуючись яких , ви досягнете найкращих результатів у продажах.

- Чистота прилавка. Не повинно бути брудних плям , пилу або підтьоків . Чистий прилавок вселяє довіру до продукції і викликає бажання зробити покупку.

- Місце на прилавку , яке знаходиться на висоті від грудей до плечей людини , є найбільш продаваним , так як воно найбільш зручне для огляду, і товар легко взяти з полиці . Це місце називається " золотий зоною " і тут необхідно розташовувати самий " ходовий " товар .

- Місце на полицях , розташоване вище 1,8 м і нижче 0,3 м , є найбільш незручним для огляду. Тому маркетологи радять у цих зонах розташовувати непопулярний товар або запаси товару, що знаходиться в золотій зоні ( в міру необхідності запаси товару необхідно переставляти в золоту зону) .

Це були деякі з основних рекомендацій, але нюансів існує досить багато.

Автор: Геннадій Булка

торгівельні стелажі, торгівельне обладнання, обладнання для супермаркету
Оціни пораду →
Переглядів: 1851
Рейтинг: 5.0/2

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ