ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Роль реклами в бізнесі

Роль реклами в бізнесі Людина нашого сучасного світу - це споживач. Звичайно, наша перша мета це створення сім'ї, підтримка спілкування з друзями тощо. Але рухає нами все ж бажання споживати. Ми хочемо для сім'ї в будинок купувати кращі речі і техніку, а коли зустрічаємося з друзями, то думаємо, яке пиво і чіпси краще для підтримки розмови. На це і тиснуть бізнесмени. Інакше, як же просунути свій товар? Інша причина, це дуже велика конкуренція, з якої й починається інформаційна війна бізнесу. Найбільш трудомістка і складна робота йде саме над створенням реклами, а не над якістю продукції. Якісно необхідно розмістити рекламу вашої компанії, тоді вам допоможе www.as-tim.kiev.ua.

Випуск товару це вже друга справа. Тому можна не дивуватися, чому менеджери і всі хто працює над рекламою, отримують зарплатню у багато разів більше, ніж ті бідолахи, які змінами, до втрати пульсу, працюють на заводах. Розум - це найдорожчий ресурс.

Яка роль реклами в бізнесі? Реклама дозволяє створити компанії своє ім'я. Прийшовши в магазин людина, найбільш імовірно купить той товар, про який десь вже чула. Є компанії, які перестають стежити за якістю своєї продукції, але завдяки грамотній і продуманій рекламі вони продовжують розвиватися. Вони вже продають не продукт або річ гарної якості, вони продають ім'я компанії, яке коротко називається бренд. Є компанії з виробництва взуття, які самі пошиттям не займаються. Взуття шиють китайці. Вони це взуття замовляють у них за порівняно невеликі гроші, продукція виходить під їх брендом і вони її успішно продають, за рахунок розкрученої реклами. Взяти, наприклад, алкогольну продукцію або тютюнову. Та майже вся горілка однакова на смак. Але одна коштує дорожче другий, і не факт, що якість продукту буде краще тієї, що дешевше. Однак, розкручений бренд робить свою справу.

Реклама дозволяє впровадити багато хитрощів в бізнесі, підвищуючи продаж товару. Наприклад, стоїть коробка соку за суму N, поруч стоїть коробка тієї ж компанії, але на ній написано «Тепер вміст соку більше на 20 %», і коштує вона стільки ж. Яке щастя для покупця: соку більше - ціна та сама. Хоча, справді, вміст у двох коробках абсолютно однаково, але йде продаж, за рахунок імітованої вигоди. Дуже не складний за задумом рекламний хід. Що тільки не придумаєш для розвитку бізнесу в цьому світі конкуренції. І чим уникальніше буде реклама, тим більше буде попит з товару.

Що ж буде, якщо прибрати рекламу? Економіка країн сильно б загальмувалася. Погано б продавалася продукція, відповідно повільніше би розвивалися компанії, слідчо менше платилося б податків. Тут все взаємопов'язано. Телебачення і газети живуть за рахунок реклами. А бізнес би і зовсім зник. Позбулися б роботи ті люди , які заробляють за рахунок своєї мозкової діяльності. Наша цивілізація зробила б стрибок назад у розвитку.

Автор: Геннадій Булка

бізнес, зовнішня реклама, маркетинг, фінанси, реклама
Оціни пораду →
Переглядів: 1481
Рейтинг: 5.0/2

ЗАЛИШТЕ СВОЮ ДУМКУ

avatar

СХОЖІ ПОРАДИ

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ