ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Промінь сонця для броварських пенсіонерів

Общество

Найбільш відповідальною та пунктуальною верствою населення є, на мою думку, пенсіонери. Можливо, це тому, що вони вже багато років сумлінно здобувають життєву мудрість, а можливо, й тому, що теперішній час для них не надто солодкий — з присмаком гіркоти. Тому коли з 23 вересня міська влада Броварів оголосила роздачу соціальних карток «З турботою про кожного» усім місцевим пенсіонерам, ще задовго до відкриття МКЦ «Прометей» (де й зараз відбувається роздача) вишикувалася чимала черга. Кожен хотів найпершим отримати таку картку, щоб уже цього дня зі знижкою купувати деякі товари. Для цього потрібно було пред’явити пенсійне посвідчення або ж паспорт.

Черги біля столиків стояли, як на вибори президента. Хоча атмосфера була дещо приємнішою. Картки ж, що видавалися, виготовлялися виключно індивідуальні. Адже на кожній з них зазначено номер пенсійного посвідчення і прізвище та ім’я власника. І лише власники соціальних карток мають право на отримання знижок, а саме: 20% у мережі комунальних аптек, 3% у мережі аптек «Медея», 3% у супермаркетах «Форум». А також безкоштовний проїзд у комунальних автобусах «З турботою про кожного» та безкоштовні перукарські послуги у Територіальному центрі обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян на вул. Гагаріна, 8а.

У МКЦ «Прометей» продовжується роздача соціальних карток щодня (без вихідних та перерви на обід) з 9.00 до 18.00. Тим людям літнього віку, яким складно (за станом здоров’я) особисто прийти та поставити підпис за отримання такої картки, не варто хвилюватися. Адже будь-хто з його родичів чи знайомих може одержати її. Але обов’язково потрібно мати при собі пенсійне посвідчення цієї особи, яка зареєстрована в пенсійному фонді Броварів.

Я вирішила особисто перевірити дію таких карток. Для цього взяла картку своєї мами, яка теж у перший же день видачі стала її власницею. Набравши дещо з продуктів у кошик супермаркету «Форум», я, розраховуючись біля каси, дістала соціальну картку для того, аби отримати знижку. «Ми не можемо використати цю картку, — мовила жінка-касир, — бо Ви — не пенсіонер.» Я була здивована і почала доводити: «Я купую хліб пенсіонеру, який зараз вдома.» «Нічим не можу зарадити, — продовжила касирка. — Нам керівництво наказало надавати знижки за соціальними картками виключно пенсіонерам.»

Начебто все сказане касиркою, з одного боку, й логічне. Але ж з іншого: для чого така картка лежачому, наприклад, пенсіонеру? Людині, в якої обмежені фізичні можливості і яка не може прийти в той «Форум» чи аптеку, щоб придбати життєво необхідні продукти чи ліки?

Створений, правда, телефон гарячої лінії: (294) 66-2-01 та 66-2-02. Крім цього, місцева влада обіцяє, що перелік знижок, пільг та безкоштовних послуг розширюватиметься. Поживемо — побачимо...

До речі, за тиждень уже близько 10 тисяч пенсіонерів отримали свою соціальну картку. Чому зволікають решта 15 тисяч — невідомо.

Оцени новость →
Просмотров: 722
Рейтинг: 5.0/1

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров