ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Олександр Шкіра: «головна проблема — згуртувати громаду»

Новости в районе

Олександр Шкіра: «головна проблема — згуртувати громаду» Шкіра Олександр Григорович народився 24.11.1964 р. в Переяславі-Хмельницькому в родині робітників, навчався у ЗОШ №4. Закінчив місцевий педінститут за спеціальністю «Фізична культура». З травня 2002 року працював на посаді начальника Переяслав-Хмельницького міськрайвідділу міліції. У жовтні 2010 року був обраний на посаду міського голови Переяслава.

— Ви балотувалися на посаду міського голови від партії «Реформи і порядок». Нині Ви очолюєте міську організацію Партії регіонів. Чому вирішили змінити політичну силу?

— На попередній роботі я не міг бути членом будь-якої партії. Балотуючись на посаду міського голови, я висувався як позапартійний. Щодо партії «Реформи і порядок», то тут були не так політичні переконання, як вибір сили, яка б мене підтримувала на виборах, на яку я міг би спиратися. Нині я в Партії регіонів, бо вважаю, що ця політична сила як партія влади взяла на себе відповідальність за долю країни. Фактично, ми займаємося однією справою, і я не можу йти врозріз із вимогами сьогодення.

— Минув рік, як Ви обійняли посаду міського голови. Що з запланованого перед виборами вдалося зробити?

— В першу чергу, вдалося докорінно змінити систему дитячого харчування в школах: ми пішли на створення при школах харчоблоків, навіть не маючи на це достатнього фінансування. Однак на сьогодні ця проблема до кінця не вирішена, адже батьки бажають, щоб гаряче харчування отримували й діти п’ятих-одинадцятих класів. Тому нині шукаємо для цього правові підстави й фінансові можливості.

Чимало уваги приділяємо розвитку туристичної галузі. З цього курсу ми не повинні сходити, бо це – майбутнє нашої громади.

За цей рік нам вдалося створити понад 230 робочих місць, хоча це ще не той рівень, на який ми повинні вийти. Ми маємо створити такі умови праці, щоб жителі Переяслава не їхали на заробітки в інші міста нашої держави і за кордон.

— Що нового почули Ви на громадських слуханнях?

— Тієї кількості звернень, які ми почули на громадських слуханнях, вистачить, щоб працювати над ними найближчих півроку. Люди не тільки піднімають болючі питання, а й підказують шляхи їх вирішення. І це дуже добре. Це й дорожнє покриття, й обмеження руху транспорту, і недостатня кількість тротуарів. Ми почали займатися благоустроєм у центральній частині міста, ремонтувати тротуари, проте проблемними є вулиці, де тротуарів немає зовсім. Це вулиці на Спаській Леваді, Можайській, Щорса, Героїв Дніпра в Карані і ще чимало інших. Щодо інших питань, які люди піднімали на громадських слуханнях, це й освітлення в мікрорайонах, і ті вулиці, де взагалі немає твердого покриття. Не маючи достатньо коштів, ми все ж знайдемо можливість вже у цьому місяці прогрейдерувати такі вулиці.

— Чому, на Вашу думку, такою низькою була активність переяславців на громадських слуханнях?

— Наша громада взагалі дуже активна, люди цікавляться життям міста, проте жителі, можливо, були недостатньо поінформовані про проведення громадських слухань. Головна проблема для мене як міського голови – згуртувати громаду, показати їй, що в нас є своя ідея, ідея нашого міста — це його відновлення. Наше місто необхідно зробити привабливим, чистим, охайним, у першу чергу, для самих себе. Крім того, до нас приїздитимуть гості, які повинні бачити Переяслав у всій його красі, адже ми маємо й унікальні історичні надбання, й оригінальні архітектурні споруди.

— На виконкомі 28.09.11 року було прийняте рішення про ліквідацію автобусної зупинки на вул. Б.Хмельницького, 96 (навпроти «Міленіуму»). Чи визначені місця, де зупинятимуться міські маршрутки, які нині змушені висаджувати пасажирів у непристосованих місцях навпроти автовокзалу чи біля торгового комплексу «Софія»?

— Дійсно, це питання для нашої громади складне. Що стосується підприємства, яке там незаконно здійснює свою діяльність, то хотів би наголосити, що таку ж кількість пасажирів, як і вони, перевозять і легальні перевізники. Однак останні сплачують близько 126 тис. грн податків, а нелегали, здійснюючи фактично таку ж діяльність, не сплачують нічого. За рік ми втрачаємо значні кошти. Коли ми почали з цими людьми працювати, на початку цього року їх вдалося переконати зареєструватися в місті. Вони зареєстрували юридичну особу, яка називається «ТорнадоАвтогруп». Однак жодної копійки податків в міську казну так і не надійшло. Ми плануємо зробити альтернативні зупинки. Те, що маршрутки зупиняються біля вокзалу та біля «Софії», не задовольняє громаду. Ми, як влада, повинні цю нерівність усунути.

— У центральній частині міста часто порушується Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», коли після 22.00 чути голосний шум, музику та салюти.

— У грудні минулого року мною особисто була подана пропозиція обмежити святкування та феєрверки після 22 години, щоб переяславці могли спокійно відпочивати. Ми дозволили салютувати на Новий рік, на час проведення шкільних випускних вечорів і на День міста. Але люди не завжди дотримуються цих правил, а, можливо, багато з них і не знає такої норми, яку прийняли наші депутати. Тому ми працюємо з власниками розважальних закладів, щоб вони попереджали людей, які там відпочивають, що такі речі робити в нашому місті заборонено. Сподіваюся, що ми знайдемо порозуміння й не будемо вживати до порушників заходів адміністративного впливу.

— 25 січня 2011 року на засіданні виконкому був затверджений комплексний план благоустрою міста на 2011 рік. Ним, зокрема, були передбачені будівництво історичного музею, добудова центру захисту пенсіонерів та інвалідів, спорудження житлового будинку кооперативу «Трубіжний», реконструкція центрального парку та привокзальної площі. Які заходи з перерахованих виконані?

— На реконструкцію парку потрібно 4 млн грн, однак ми, не чекаючи надходження коштів, роботи вже розпочали. Поставлений дитячий майданчик, на черзі будівництво спортивного майданчика, заміна паркану.

Щодо будівництва історичного музею, то потрібно знайти ще 80 млн грн. Це значна сума. У нас бюджет міста всього 83 млн грн. Тому ми будемо звертатися до центральних органів влади, щоб вони допомогли добудувати цей об’єкт.

Привокзальна площа має докорінно змінити свій вигляд, там не повинно бути об’єктів, які нині розміщені. Наш автовокзал – це концентрація транспорту, людей, торговельних точок. Це не є правильним, бо створює додаткове техногенне навантаження на маленький клаптик землі. Тому ми прагнемо його і розширити, й розвантажити, щоб і транспортні засоби в ранковий і вечірній час не концентрувалися в такій кількості.

— Які перспективи будівництва платних громадських туалетів та притулку для бездомних тварин, про що говорилося на виконкомі в кінці минулого року?

— Проблема дуже серйозна для нашого міста. Ми зробили проект на будівництво туалетів, але потім, коли виникла нагальна потреба в коштах для освіти, ми їх перерозподілили. Проте це не означає, що ми від цієї теми відступилися. Сподіваюся, що в наступному році і в центральному парку, і в парку ім. Шимченка туалети з’являться. Ми повинні докорінно змінити ситуацію і побудувати таких туалетів якомога більше не тільки в центральній частині міста, а взагалі в місцях великого скупчення людей.

Щодо бездомних тварин, то про цю проблему говорилося й на громадських слуханнях. Вона вже переросла в нагальну, і ми працюємо над її розв’язанням.

— Чи є надія на будівництво сміттєпереробного заводу? Куди взагалі влада збирається вивозити сміття після 2012 року?

— Я не вважаю це питання занадто складним. Думаю, що тут треба просто проявити розважливість. Ми розглядаємо всі пропозиції з цього приводу, і я вважаю, що до спільного знаменника прийдемо разом з районною владою. Хотілося б, щоб такий об’єкт був за межами міста, але недалеко.

— Як справи з толокою для будівництва дитсадка «Казка»?

— Ми виїжджали на місце разом з депутатами, які підтримали нашу ініціативу. Зараз проводиться робота щодо відкриття спеціального рахунку. Затверджений проект на 7 млн грн. З бюджету ми проводити фінансування не можемо, тому вирішили розпочати будівництво таким способом. Сподіваюся, що в наступні роки вдасться залучати якісь кошти і таким чином рухати цей проект.

— Як міська влада працює над покращенням електропостачання в місті? Чи буде, як обіцялося, створена бригада з працівників «Міськсвітла»?

— Дійсно, ми хотіли започаткувати в себе таку справу. В РЕМ виникали певні труднощі в плані електропостачання мікрорайонів. Однак зараз, наприклад, на Підварках проводиться модернізація і заміна ліній електропередач, а також інші роботи, щоб ліквідувати проблеми минулих років. Що стосується їхньої діяльності взагалі, ми розуміємо, що при такій штатній чисельності працівників і при такій зоні обслуговування складно надавати послуги. Однак ми хотіли б, щоб якість цих послуг була на належному рівні, а головне, щоб надані вони були вчасно. Що стосується створення власної бригади, це знову ж таки впирається у фінансування.

— Яким чином проводитиметься реформування житлово-експлуатаційної контори та виробничого управління комунального господарства?

— Уряд та керівництво держави взяли курс на реформування житлово-комунального господарства, і ми не можемо стояти осторонь цих процесів. Метою об’єднання на початку року була централізація і ефективне використання ресурсів підприємств ЖКГ. Пропрацювавши в нових бюджетних умовах, ми зрозуміли, що цех благоустрою, який прибирає місто, при такій кількості працівників – по штату 65, фактично 57 чоловік – не в повній мірі задовольняє потреби громади. Люди виходять на роботу, працюють кілька годин, і потім ми їх уже не бачимо. І сміття вчасно не вивозиться. Ми поставили вимогу перед керівництвом ВУКГ: вам дали 1,7 млн грн на рік – розподіляйте їх так, щоб ви могли нормально працювати й підтримувати місто в належному стані. В місті немає схеми ні тепло-, ні водопостачання, ні водовідведення. Це створює труднощі, бо ми не бачимо, де можемо економити, де міняти, і взагалі без існування цих схем не можна модернізувати мережі. Немає, до речі, й Генерального плану міста, для завершення роботи над яким треба 600 тис. грн. Ми хочемо, щоб на ринку надання послуг наші комунальні підприємства не були монополістами, щоб з’явилася якась альтернатива, яка б дала людям можливість вибирати надавача послуг. ЖЕК повинен бути основним замовником, а ті роботи, які він не може виконати, хай розподіляє між іншими виконавцями. Бо люди не можуть чекати рік, доки в них відремонтують дах через те, що в ЖЕКу немає людей, які могли б це зробити.

— Яка ситуація з керівником ВУКГ?

— Начальник ВУКГ Анатолій Фесенко звільнений. На підприємстві є фахівці, здатні замінити керівника.

— Чи планується перенесення знаменитого якоря з берега Альти (вул. Ковальська) назад в парк Одинця чи в інше місце?

— Що стосується історичних пам’яток нашого міста, я хотів би звернутися до членів громади з проханням, щоб вони активно висловлювали своє бачення. Щоб ми могли вивчити всі пропозиції і вибрати ту одну, яка могла б підійти переяславцям. На початку року було звернення щодо бюста Богдана Хмельницького. Біля нього ми навели порядок, переробили тротуарну плитку, пофарбували й організували місце відпочинку. У такому руслі ми працюватимемо й надалі.

— У місті немає пристойного пам’ятника Т.Шевченку, Б.Хмельницькому, зовсім відсутній пам’ятник І.Мазепі. Натомість на 21 році незалежності на центральній вулиці бовваніє «вождь світового пролетаріату». Чи не час за прикладом Борисполя прибрати «вождя» кудись подалі?

— Є така думка. У місті немає пам’ятників історичним постатям, пов’язаним з Переяславом. Було б несправедливим, щоб ми не згадували людей, які мають безпосереднє відношення до його заснування. У планах є перенесення пам’ятника Леніну, важливо тільки це зробити без потрясінь для людей, які поважають і шанують свою історію.

Олександр МАТВІЄНКО, Вісті

Шкіра Олександр Григорович, міський голова, Переяслав
Оцени новость →
Просмотров: 799
Рейтинг: 5.0/1

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров