ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

На жаль, немає порозуміння

Новости в Борисполе

На жаль, немає порозуміння Залізниця стурбована проблемами населення щодо курсування приміських електропоїздів через станцію «Бориспіль». Залізничний транспорт відіграє значну роль для мешканців міста Борисполя. Згідно зі статистичними даними, у 2011 році залізничним транспортом скористався кожен другий житель міста. Через залізничні ворота міста в середньому за добу проходить близько 2,5 тис. мешканців, більшість з яких користуються приміським залізничним транспортом.

Згідно зі ст. 9 Закону України «Про залізничний транспорт», збитки залізничного транспорту загального користування від їх використання відшкодовуються за рахунок державних або місцевих бюджетів.

Південно-Західною залізницею проводиться велика робота з міською та районними адміністраціями Київської області. Так, за 2011 рік по Київській області відшкодовано залізниці 5781,1 тис. грн, що складає 51% від перевезених пасажирів.

Найгірша ситуація щодо відшкодування збитків за перевезення пільгових категорій громадян серед міст та районів по Київській області склалася у місті Бориспіль. За 2011 рік недоотримано залізницею 190,0 тис. грн.

Недоотримання компенсації призводить до збитковості приміських перевезень, що впливає на виконання ремонту рухомого складу, унеможливлює закупівлю нового рухомого складу, забезпечення виконання графіку руху, знижує рівень безпеки руху та призводить до погіршення умов перевезення пасажирів.

Для виходу із ситуації з приводу відшкодування збитків за перевезення пільгових категорій громадян керівництвом залізниці проведено зустріч з головою Бориспільської міської ради Федорчуком А.С., на якій було запропоновано компенсувати недоотримані кошти за рахунок сплати земельного податку в 2012 році, але і в цьому питанні компромісу між залізницею і міською владою не знайдено.

Залізниця стурбована проблемами населення щодо курсування приміських електропоїздів через станцію «Бориспіль», але змушена буде, у разі ненадання належної уваги залізничному транспорту, відміняти найбільш збиткові рейси поїздів, що призведе до не задоволення потреб бориспільців.

Автор: Ігор УС

Источник: http://i-visti.com

Бориспіль, залізничний вокзал, новини, Укрзалізниця
Оцени новость →
Просмотров: 664
Рейтинг: 5.0/1

Комментарии

avatar
0
3 Спам
Да...., интересненько. На мой взгляд, лучше бы УЗ провела репрессионые реформы с контролёрами и кассирами которые обслуживают эти "найбільш збиткові рейси поїздів". А то ведь не кому не секрет, как ЭТИ "сотрудники" работают.... Подойдёт дядечка с жирной харей и тройным подбородком (от маленькой заработной платы наверное) и такой: - Молодой человек, предъявляем билетик.....
А ты: - Мол, не успел... спешил и т.д.
Он ( с улыбкой на лице): - Ну тогда оплачиваем !!!
Берёт 2 грн. и свободно уходит, при этом не выбивая никакого билета. Ссылаясь на то, что типа , аппарат его сломался или завис. И как вы думаете, разве эти 2 грн. пойдут в бюджет или куда там ещё???
avatar
0
2 Спам
Это всего навсего предлог, а на самом деле, просто бабла им мало. Тем более укрзализныцю хотят продать частнику. А пригородные поезда одна из убыточных тем, которые окупают только грузовые перевозки. Вот в чем весь секрет. А селяне будут на подводах ездить, как раньше.Покращення вже вчора.
avatar
0
1 Спам
отменять это типа отменять поезд вобще? Борисполю-то хоть бы хны - он до Киева может и автотранспортом добраться. А вот барышевские близлежащие села которые живут торговлей продукции в Киеве.... Да что там говорить были люди что и с Полтавской области ездили на базары. Чуть ли нежили в этих электричках. Им-то как?
Да и вобше -200 тыс гривен. Это что, для такой организации как укрзализныця критическая сумма?
avatar

Новости по теме

Новости партнеров