ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Міська поліція - чому зволікаємо

Новости в Борисполе

Вже третій рік поспіль ведуться розмови довкола моєї ініціативи щодо створення у місті підрозділу міської поліції. Складається враження, що поява у Борисполі власної охоронної структури нікого не цікавить: ані виконавчий комітет, ані більшу частину депутатів. Дехто вважає, що для створення міського підрозділу потрібна законодавча база, для цього немає грошей, а хтось наївно вірить, що представники МВС успішно виконують свої службові обов’язки. Інші, як завжди, ніяк не вважають і нічого не роблять.

Мабуть, саме дві останні категорії змусили мене знову піднімати питання щодо необхідності створення у Борисполі власної структури з охорони громадського порядку.

Для початку пропоную подивитись, як у «них», тобто за кордоном.

ФРАНЦІЯ має у своєму розпорядженні достатньо розгалужену систему муніципальної поліції (поліції місцевого самоврядування), яка займається охороною громадського порядку в містах та інших населених пунктах. Активно співпрацює з Національною поліцією.

У США поліцейські підрозділи штатів незалежні від федеральної поліції. Існують 40 тисяч підрозділів різної компетенції. Фактично всю поліцію можна розподілити таким чином: Федеральна поліція країни; поліція штатів; поліція графств (областей); поліція міст та селищ; приватна поліція. Жорсткого підпорядкування по вертикалі не існує.

Поліцейська структура у КАНАДІ по підпорядкуванню та компетенції ділиться на три складові: федеральну, провінційну та муніципальну поліцію.

Характерною рисою поліції ІТАЛІЇ є підпорядкування різним відомствам та міністерствам, місцевим органам самоврядування.

В ІСПАНІЇ поліцейські функції виконує Національна поліція, громадянська гвардія та місцеві структури, а саме: поліція автономій і муніципальна поліція.

Продовжувати знайомство з поліцейськими системами світу можна дуже довго. Натомість цікаво, що у нас, в Україні.

У нас славне МВС на чолі з дебоширом Луценком і все, більше нічого немає. Хоча спроби щось змінити були. Свого часу Л.Кучма видав Указ «Про утворення місцевої міліції» (22 січня 2001 року №29/2001), Верховна Рада прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо місцевої міліції» №1577-IV, яким передбачено створення місцевої міліції за рішенням органів місцевого самоврядування.

Тодішній Прем’єр-міністр В. Ющенко постановою №1872 затвердив типовий статут громадського формування з охорони громадського порядку. Але, як це не сумно, все перераховане втратило чинність. Вперше урядом Тимошенко у 2005 році, законом про «Державний бюджет України» (№2505-IV), потім урядом Єханурова у 2006 році теж законом про Держбюджет (№489-V) і востаннє, знову урядом Тимошенко у 2008 році так само законом про бюджет №107-VI — всіма цими урядовими заходами було «поховано» міську міліцію.

Отже, підстав для власної охорони наших громадян немає? Створення підрозділу по охороні порядку в Борисполі неможливе? Помиляєтесь, шановні. Рішення існує. Головне, яку мету ставити перед собою. Якщо мета — порядок у місті, безпека наших городян і дітей, спокій на вулицях та подвір’ях Борисполя, тоді це одна спільна справа.

Якщо всі зусилля спрямувати лише на балаканину у коридорах виконкому та сесійне обговорення депутатами, ладу і порозуміння у питанні створення міської поліції Борисполя не буде. Так що робити? Хочу нагадати, що міський бюджет витратив у 2008-2009 році 175838 гривень за охоронні послуги! Ось відповідь! Місту треба створити власне комунальне охоронне підприємство «Муніципальна поліція м. Бориспіль» і все! Концептуально питання вирішено, далі технічні деталі, головне, що у 2010 році ми зможемо мати тих, хто буде захищати вас, місцевих мешканців.

Юрій Федун, депутат Бориспільської міської ради

Оцени новость →
Просмотров: 719
Рейтинг: 5.0/1

Комментарии

avatar
0
1 Спам
Инициативу создания муниципальной полиции (или милиции, кому как угодно) поддерживаю полностью. Для борисполчан далеко не открытие то, что наше РОВД абсолютно не выполняет возложенную на него функцию охраны общественного порядка. Да и он не слишком это скрывает, мотивируя разными причинами.
Тем не менее, у меня есть ОГРОМНЫЕ сомнения в правильности предложенного депутатом решения вопроса. Простое создание охранного агенства на мой взгляд, способно лишь перенаправить деньги, уплачиваемые городом за физическую охрану муниципальных объектов из одного канала в другой, и проблему охраны общественного порядка на улицах города не решит. Муниципальный полицейский должен иметь право задержания, обыска, ношения боевого оружия как минимум. Необходимо широкое освещение данного вопроса и очень профессиональная юридическая консультация. Кроме того, хочу подчеркнуть, что должность руководителя такого подразделения ("шерифа" по аналогии) должна быть исключительно выборной, максимально публичной. Такой руководитель ни в коем случае не должен быть воспитанником "органов". И кадры для такого подразделения не должны набираться оттуда. Лишь в этом случае мы сможем получить истинно народную, уважаемую полицию
avatar

Новости по теме

Новости партнеров