ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

«Купуй бориспільське!» А де воно?

Новости в Борисполе

У Борисполі проходив конкурс дитячого малюнка «Купуй бориспільське!». Міська влада вирішила очима дітей подивитися на товари бориспільських виробників. А «Вісті» спробували подивитися на них очима звичайного покупця. Чи має змогу він, покупець, віддавати перевагу бориспільським товарам, щоб підтримати місцевого виробника, і чи користуються популярністю ці товари?

Мова зараз не йтиме про продукцію присадибного городництва. Вона хоч і користується попитом, але на поняття промислового виробництва ніяк не тягне.

Пройшлася по деяких базарних кіосках із одним єдиним запитанням: «Чи є у вас товари бориспільського виробництва?» Ствердну відповідь отримала тільки у одному: мені запропонували сухі приправи «Перцофф», виготовлені бориспільським підприємцем. По магазинах також небагато продуктів харчування від бориспільських виробників. Думаю, реально у Борисполі знають тільки рибу від ПП Каліна, яка продається не лише у фірмовому магазині. У кіосках біля «Сільпо» можна придбати сир і сметану бориспільського підприємства ТОВ «Промінь-Фуд». Але це тільки фірмовий кіоск. У магазинах Борисполя їхньої продукції не зустрічала. Поряд також фірмовий кіоск бориспільського підприємства ТОВ «Асвін». Тільки у великих супермаркетах можна придбати сухі сніданки відомого на увесь світ бориспільського підприємства ПАТ «Лантманнен» (колись — «Сіріалія-Україна»). Але там цей товар — один серед багатьох схожих. Щоправда, і це вже прогрес. До появи супермаркетів бориспільські сухі сніданки у Борисполі взагалі не можна було придбати. А от продукцію підприємства «Три Ведмеді» можна придбати у будь-якому куточку міста.

Користуються попитом у місті і підприємства, що пропонують піцу (насамперед, із доставкою), і французька кондитерська «Моно». Але усі вони, знову ж таки, працюють напряму із споживачами, а це обмежує ринок збуту і, відповідно, гальмує розширення виробництва.

Якщо поглянути на промислову групу товарів, то можна згадати парфумерно-косметичну фабрику «Ароза», продукція якої є на полицях міста. Але не можна сказати, що земляки поспішають її купувати. Товари для гігієни від «Тамбрандс-Україна» відомі і досить поширені на полицях бориспільських магазинів. Виробляють у Борисполі серветки, плівку для харчових продуктів, інші товари-помічники для кухні. От тільки спробуй-но упізнати, що це бориспільське!

Багато у нашому місті меблевих цехів та підприємств, виробників металопластикових вікон. Тут уже споживач частіше звертає увагу на місце прописки виробника, бо це досить суттєво впливає на вартість продукції. Щоправда, купують такі товари набагато рідше.

Міська влада намагається популяризувати продукцію місцевого виробництва. Задля цього проводиться і конкурс «Бориспільська марка». Переможці конкурсу отримують право ставити на своїй продукції логотип «Бориспільська марка», але чомусь не дуже поспішають.

А підтримка споживачами власного виробника — це дуже важливо для розвитку економіки міста. Це і податки до міської казни, і робочі місця, і заробіток наших з вами земляків. І прикро, якщо продукцію або не можна придбати, або не можна упізнати серед величезної маси сьогоднішніх, дуже часто імпортних, пропозицій.

Думаю, багато хто свідомо віддавав би перевагу продукції місцевого виробника. Просто і самим виробникам, і міській владі потрібно докласти зусиль, щоб про цю продукцію не лише знали, але й легко впізнавали. А поки що: купуйте бориспільське, якщо упізнаєте!

Ірина Костенко

Оцени новость →
Просмотров: 1379
Рейтинг: 5.0/1

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров