Сьогодні майже усі комунальні підприємства (КП) Борисполя є збитковими. Проте це поясню" />

ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Комунальні підприємства Борисполя потребують реорганізації

Новости в Борисполе

Сьогодні майже усі комунальні підприємства (КП) Борисполя є збитковими. Проте це пояснюється, насамперед, невмілим керівництвом, безгосподарністю управлінців. Тарифи на комунальні послуги у місті сьогодні відповідають нормам, але деякі, я вважаю, є завищеними. Це стосується плати за послуги ЖЕКів. Абонентська плата, не зрозуміло через які підстави, не відповідає дійсності, адже окремі послуги, що закладені до тарифікації, не виконуються. Як протікали дахи багатоповерхівок, так вони й протікають. Як не проводились ремонти у під’їздах, так і не проводяться. А що стосується під’їзних шляхів до будинків, то тут повний аврал…
КП «Тепломережа» не працює на повну потужність. Чому, наприклад, гаряча вода подається лише із 17.00? А що робити тим, у кого малі діти? У Броварах, наприклад, гаряча вода подається цілодобово.
Чимало запитань у населення викликає робота Управління комунального господарства Борисполя. Бо, як часто говорять останнім часом, зима до нас приходить неочікувано. Хоча усі чудово знають, що сніг, ожеледиця — звичайне явище для Київської області. А нинішньої зими через снігопади на вулиці Київський Шлях постійні затори, аварії. Дороги вчасно не чистять. Постає питання: чому трасу Київ — Бориспіль чистять досить швидко і ефективно, а в нас — ні? Якщо вулиці Київський Шлях і Горького прибираються ще більш-менш, то стан решти вулиць Борисполя викликає обурення як у водіїв маршруток, так і в автолюбителів. А в окремі дні таксисти відмовлялись їхати по багатьох вулицях міста, брали подвійну плату. Люди не змогли потрапити на роботу, до школи. До того ж, після снігопаду автомобілем складно доїхати до частини підприємств міста. Автобусні зупинки, автостоянки по місту не розчищені. Що вже говорити про тротуари, заметені снігом, які ніхто і не збирається прочищати. До магазинів, кав’ярень, банків через ожеледицю неможливо пройти. Тому потрібно проводити відповідну роботу, аби зобов’язати підприємства доглядати за прилеглою територією не тільки у літній період, але й узимку. Хоча ще у минулі роки, коли не було такої кількості опадів, доріжки для пішоходів посипались піском і сіллю. Я взагалі не можу зрозуміти, чому постає питання із завезенням піску? У кар’єрах, що біля Глибокого, вартість тонни піску становить лише 8 гривень, якщо ще й привезти — гривень 40. Можна було залучити до прибирання доріг підприємства, у яких є снігоочисна техніка. Чому цього не зробили? У ЖЕК-1, наприклад, є три трактори, які б могли прочистити свою територію упродовж трьох днів. Раніше у період надзвичайних ситуацій створювались штаби, комісії, які оперативно діяли, аби якнайшвидше ліквідувати наслідки стихії. Сьогодні ж, здебільшого, усе пущено на самоплив.
Це ж стосується і ЖЕКів: біля будинків сніг взагалі не чистять, дитячі майданчики повністю занесені снігом, прибудинкові території не посипають піском. Тому у населення і виникає запитання: за що вони платять комунальним підприємствам? Бо саме ЖЕКи відповідають за прибудинкову територію.
Проблеми є також у КП «Бориспільводоканал». Однією із нагальних проблем нашого міста є неякісна питна вода. Декілька років поспіль говорять про необхідність встановлення очисних споруд, та віз і нині там. А заміна мереж для водопостачання — це надзвичайно важливе питання, бо від якості води залежить здоров’я населення. Адже якщо вода подається із артезіанської свердловини по іржавих трубах, яким по 30-40 років, то про яку якісну питну воду можна говорити? А шлях, який долає вода до квартир бориспільці, може становити 15-16 кілометрів. Упродовж цієї «подорожі» вода не просто дуже забруднюється, вона стає непридатною не лише для пиття, а навіть для прання. Так, у Борисполі встановили бювети для питної води, але їх не достатньо

Головне питання, на мій погляд, — об’єднання двох ЖЕКів міста в одне підприємство. У такому випаду значно зросте відповідальність керівництва, окрім того, зменшиться кількість працівників, які вкрай недбало ставляться до своїх обов’язків; зросте також заробітна плата. У Броварах сьогоднішні комунгосп і ЖЕКи об’єднані в одне ціле — службу замовника. Хоча у них є свої проблеми, але там уже видно позитивні зрушення: замінено близько 60 відсотків внутрішньобудинкових мереж, встановлено сучасні контейнери для сміття, закуплена сміттєзбиральна техніка європейського зразка.
Досить актуальне сьогодні питання заміни внутрішніх мереж практично в усіх багатоповерхівках: 90 відсотків мереж потребують капітального ремонту. Та на ці потреби кошти з бюджету практично не виділяються. Якщо раніше на капремонти виділялися мільйони, то тепер — зовсім мізерні кошти (та ще й враховуючи нинішні ціни). А щоб питання про нестачу фінансування комунальної сфери міста не поставало, необхідно терміново вирішити питання про вилучення коштів із бюджету нашого міста до казни держави. Тож сьогодні над цим треба працювати у першу чергу.
Сьогодні потрібно терміново змінити методи управління і роботи комунальних підприємств. Можливо, навіть змінити керівництво КП. Потрібно працювати над тим, щоб це були прибуткові підприємства, які б надавали якісне обслуговування мешканцям Борисполя.

На фото:
1. Повалені дерева декілька тижнів лежать по Борисполю
2. Віктор Молодий

Віктор Молодий, приватний підприємець

Источник

Оцени новость →
Просмотров: 792
Рейтинг: 0.0/0

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров