ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Компанія «Ейвон» планує за підсумками 2012 незначно наростити продажі

Новости Бизнеса

Компанія «Ейвон» планує за підсумками 2012 незначно наростити продажі
Компанія «Ейвон Косметікс Юкрейн», один з лідерів на ринку прямих продажів в Україні, «дочка» Avon, планує за підсумками 2012 незначно наростити продажі, обсяг яких в 2011 році склав близько $ 150 млн.

"Продажі Avon в Україні - приблизно $ 150 млн. за 2011 рік. Цього року ми не плануємо великого зростання, оскільки наша стратегія була спрямована на прибуток. На наступний рік ми плануємо зростання. Він буде складати в процентах стільки ж, або більше, як росте ринок. Якщо вірити Euromonitor, то ринок буде рости приблизно на 7% у місцевій валюті ", - повідомила генеральний директор Avon в Україні та Грузії, глава ради директорів Української асоціації прямих продажів Олена Старкова на прес-конференції в Києві у вівторок.

Продуктовий портфель Avon об'єднує вісім категорій: декоративна косметика, парфумерія, засоби по догляду за шкірою, за тілом, за волоссям, серія дитячої косметики, чоловічі та жіночі аксесуари, товари для дому.

"У 2013 році, поряд з розвитком трьох основних категорій, одним з ключових фокусів компанії Avon буде розвиток некосметичні категорій товарів, зокрема, категорії чоловічих і жіночих аксесуарів і товарів для дому", - говориться в прес-релізі компанії, підготовленому до прес-конференції.

О. Старкова повідомила, що очікувана частка продажів "Ейвон Косметікс Юкрейн" некосметичні категорій товарів за підсумками 2012 року може скласти близько 15% в загальному обсязі продажів компанії, тоді як в 2011 році вона становила 10-11%. "Якщо вона доросте до 20%, це буде не страшно для нас. Але більше 20% я б не хотіла", - додала вона.

Генеральний директор Avon в Україні та Грузії також повідомила, що в Україні з 2009 року зменшується споживання косметичної продукції в штуках на людину, зокрема, якщо до 2008 року спостерігався щорічний ріст на 1 штуку на душу населення і був досягнутий рівень в 12,1 шт . на людину, то в 2009 році відбулося скорочення показника до 9,9 шт. на 1 людину і він зберігався в 2010 і 2011 роках.

Е.Старкова також повідомила, що за даними Української асоціації прямих продажів, об'єднуючої близько шести учасників ринку прямих продажів (Avon, Oriflame, Mary Kay, Faberlic, Amway), загальний обсяг прямих продажів в Україні за 2011 рік склав 4368000000 грн.

За словами О.Старкової, компанія "Ейвон Косметікс Юкрейн" в 2011 році зайняла 8,2% косметичного ринку в Україні.

У прес-релізі також повідомляється, що за підсумками 2011 року ринок прямих продажів косметики зайняв до 30% продажу всього косметичного ринку. При цьому в 2011 році частка прямих продажів в сегменті декоративної косметики досягла 53%, парфумерної продукції - 51%.

 Компанія "Ейвон Косметікс Юкрейн" має два склади в Україні - один у власності в с.Щасливе Київської області, другий в оренді в Дніпропетровську. 

Avon - один зі світових лідерів косметичного ринку з прямого продажу з річним оборотом понад $ 11 млрд. Компанія працює більш ніж в 100 країнах через 6200000 незалежних покупців.

Українська асоціація прямого продажу створена в 2001 році і входить в Європейську асоціацію прямих продажів і Світову федерацію асоціацій прямих продажів.

продажі, незначно, наростити, Ейвон, підсумками, компанія, планує, 2012
Оцени новость →
Просмотров: 1253
Рейтинг: 5.0/2

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров