ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

"Бориспіль" втрачає пасажирів

Новости в Борисполе

З аеропорту "Київ" (Жуляни) будуть запущені регулярні міжнародні рейси: авіакомпанія "Візз Ейр" заявляє про намір відмовитися від "Борисполя" як аеропорту базування. Вчора в компанії "Візз Ейр Україна" повідомили, що вона міняє аеропорт базування з "Борисполя" на "Київ" (Жуляни), переводячи туди всі свої рейси. Ніяких деталей рішення в "Візз Ейр" не розкривають, обіцяючи викласти всі факти під час прес-конференції в п'ятницю. У "Жулянах" "i" заявили, що є домовленість про перехід авіакомпанії в цей аеропорт з початком літньої навігації цього року, тобто з кінця березня. Нагадаємо, компанія здійснює з Києва 10 міжнародних регулярних рейсів в міста Італії, Німеччини, Угорщини, Британії, Швеції та Норвегії.

В аеропорту "Бориспіль" здивовані таку новину і, за словами прес-секретаря підприємства Оксани Ожіговой, не розуміють мотивації компанії. "На сьогоднішній день забезпечити належний рівень обслуговування базування, зльоту і посадки такого типу літака, як Airbus-320 (формує основу флоту" Візз Ейр ".-" i "), може в Україну тільки аеропорт" Бориспіль ", - говорить пані Ожігова. Тим більше несподіваним рішення "Візз Ейр" стало для представників "Борисполя" через те, що зовсім недавно авіакомпанія змінила свій базовий міжнародний термінал з B на F. "Разом з МАУ" ВіззЕйр "стала першою авіакомпанією, що відправила 31 жовтня 2010 свої рейси з терміналу F. Основним стимулюючим фактором зміни терміналу для авіакомпаній стало те, що при тому ж рівні аеропортових тарифів, що і в терміналі В, вони отримали набагато вищий рівень комфорту та сервісу ", - говорить Оксана Ожігова. Також в" Борисполі "підкреслили, що ніяких документів про припинення співпраці з "Візз Ейр" на підприємстві немає, так само як і офіційних заяв з боку компанії про подібні наміри.

В авіакомпанії МАУ кажуть, що задоволені терміналом F. "Ми відчуваємо себе досить комфортно. Перше час були лише незначні незручності, пов'язані із збільшенням часу переміщення по території аеропорту екіпажів, але зараз це все залагоджено. Відгуки наших пасажирів також свідчать про те, що цей термінал зручніше", - відзначає прес-секретар МАУ Євгенія Сацька.

У "Жулянах" не поділяють скепсис представників "Борисполя" щодо технічних можливостей аеропорту. "За останні пару років аеропорт був капітально реконструйований. За гроші, виділені за програмою Євро-2012, подовжена злітно-посадкова смуга (відповідно до технічних вимог до обслуговування літаків Boeing і Airbus .-" i "), відремонтовано будівлю аеровокзалу, завершується монтаж світлосигнальної системи, що дозволить перевести аеропорт на цілодобовий режим роботи ", - говорить заступник гендиректора аеропорту" Київ "Олег Петровський. Ці роботи планується завершити якраз до часу приходу нової авіакомпанії. Разом з тим представник аеропорту визнає, що вузьким місцем підприємства є термінальний комплекс споруди минулого століття і з пропускною здатністю 270 пасажирів на годину. Нагадаємо, Київрада розробив проект реконструкції терміналу вартістю близько 200 млн. грн., Що передбачає збільшення його пропускної спроможності до 320 пасажирів на годину. Однак у даний момент він знаходиться в підвішеному стані через те, що не визначений інвестор. Реалізовувати проект повинна була компанія "Майстер-Авіа", яка в липні минулого року виграла конкурс з оренди аеропорту на 49 років. Проте пізніше глава КМДА Олександр Попов скасував це рішення, і воно так і не було підписано.

Тим не менш, за словами Олега Петровського, сьогодні це єдиний проект терміналу - в даний момент він проходить експертизу і має бути остаточно затверджений найближчим часом. Правда, в Центрі економічного і політичного аналізу вважають, що для потреб "Візз Ейр" досить і діючих потужностей "Жулян".

Перехід до "Києва" дозволить "Візз Ейр" скоротити витрати на аеропортові збори приблизно на 20%, кажуть в аеропорту. "У нас і так нижче ставки, ніж в" Борисполі ", плюс ми ще погодилися зробити компанії додаткову знижку", - говорить Олег Петровський. "Київ" ж, зазначає він, отримає можливість вийти на прибуткову роботу (2010 р. завершено зі збитками). У даний момент "Жуляни" обслуговують тільки регулярні внутрішні рейси (авіакомпаній "Хорс", "Мотор Січ" і "Урга"). Навіть з урахуванням рейсів бізнес-авіації, яка активно експлуатує цю повітряну майданчик, щодня "Жуляни" приймають / відправляють не більше 10 рейсів на день і за рік - менше 10 тис. пасажирів. Результат же "Візз Ейр" за 2010 р. - 546 тис. пасажирів.

Разом з тим, експерти припускають, що "Візз Ейр" все-таки ще може змінити своє рішення - якщо "Бориспіль" запропонує компанії знижку на аеропортове обслуговування. Адже така модель бізнесу, як low-cost, робить вагомим чинником навіть незначні коливання будь-яких витрат.

Оцени новость →
Просмотров: 719
Рейтинг: 5.0/1

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров