ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Бориспіль має бути привабливим і перспективним

Новости в Борисполе

Всі ми прагнемо до європейських стандартів, хочемо жити комфортно і красиво. Про те, як зробити наше життя кращим, поговоримо із людиною, небайдужою до майбутнього рідного міста, приватним підприємцем Віктором Леонідовичем Молодим. Він переконаний, що Бориспіль має бути процвітаючим і перспективним містом. Адже поряд — ворота до Європи — Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Окрім того, місто має багату історію, мальовничі краєвиди і працьовитих людей.

— Вікторе Леонідовичу, які проблеми Борисполя потрібно вирішувати у першу чергу?
— Звичайно, нагальних проблем досить багато. Та одне із найбільш важливих питань у Борисполі сьогодні — це проблема центральної вулиці нашого міста Київський Шлях. По-перше — по ній неможливо проїхати ні вранці, ні ввечері. Тут постійні затори. По-друге — скупчення світлофорів на головній артерії міста. По-третє — відсутність надземних або підземних пішохідних переходів. Тож основна проблема полягає в тому, що потрібно терміново робити реконструкцію Київського Шляху.

Хоча наше місто не дуже велике, проте з кожним роком усе більшає автотранспорту на дорогах. І так званий час пік у Борисполі щодня буває вранці у напрямку столиці (з 8.00 до 9.30 години) і ввечері у напрямку з Києва (18.00 до 19.00). З одного боку — це непогано для наших підприємців, бо нерідко проїжджі зупиняються і купують продукцію у магазинах, підприємства мають від цього якийсь дохід. Але містом практично неможливо проїхати транзитом. Щоб розв’язати питання заторів на центральній вулиці Борисполя сьогодні, потрібно більше користуватися кільцевою дорогою, яка проходить через село Гора. Треба терміново щось робити, щоб не було такого великого скупчення автотранспорту.

Насамперед — розширити вулицю Київський Шлях. Для цього можна зробити трьохсмуговий рух в обох напрямках. Таким чином, магістраль значно розвантажиться. Звичайно, для цього треба перенести зелену зону ближче до будівель, прокласти тротуари вздовж усієї вулиці. Окрім того, важливим питанням є також реконструкція міського залізничного переїзду на 35-му кілометрі. Там можна погубити колеса. Необхідно зробити переїзд з гумовим покриттям.

— Але ж реконструкція вулиці Київський Шлях — це досить дорогий проект.
— Так, але його потрібно робити сьогодні. Необхідно закладати кошти до бюджету, залучати інвесторів. На мій погляд, реконструкцію вулиці Київський Шлях можна запланувати на найближчі 5 років (2010 – 2015 рр.). Інвестиції можна залучити за рахунок виділення землі у місті під забудову, будівництво торгівельно-офісних центрів. Якусь частку власники земельних ділянок повинні віддавати на реконструкцію Київського Шляху. Та все ж основні кошти — з бюджету. Звичайно, левову частку міського бюджету забирає столиця. Тому вилучення коштів можна зупинити внаслідок переговорного процесу з Кабінетом Міністрів. Саме ці кошти доцільно було б використати на розвиток інфраструктури міста. Наприклад, місто Славутич. Там була така ж ситуація. А сьогодні розпорядником надходжень до бюджету є місцева влада.

— А як можна зменшити кількість світлофорів?
— Сьогодні на центральній вулиці сім(!) світлофорів від центру до 35-го км. Їх кількість необхідно зменшити. У нас немає ні підземних, ні надземних пішохідних переходів. Якщо підземні переходи складніше зробити через те, що там прокладені важливі комунікаційні мережі, то надземні пішохідні переходи з ліфтами зробити цілком реально. Один такий надземний перехід коштує близько 550 тис. грн. У майбутньому це найкращий вихід: значно зменшиться скупчення машин, а також кількість ДТП, травматизм пішоходів.

— А як Ви дивитесь на дискусії навколо пам’ятника Леніну і реконструкцію центральної площі Борисполя?
— У місті сьогодні є різні політичні сили: одні хочуть знести і забути про той період, а інші — зберегти пам’ятник. На мою думку, площу потрібно реконструювати. Як приклад, місто Бровари. Там також у центрі, навпроти міськвиконкому, стояв пам’ятник Леніну. Зробили дуже цікаву реконструкцію площі Незалежності, повністю змінивши її вигляд. Я вважаю, що центральна площа — це обличчя міста. Нам потрібно також подумати над цим, щоб наше місто було справді європейським. Та Київський Шлях у цілому має бути обличчям Борисполя. На жаль, тут майже немає озеленення, квітників, як в інших містах. Адже цією вулицею проїжджає від 2,5 до 3,5 млн. машин на рік.

Я хочу, щоб Бориспіль був привабливим, перспективним і красивим, щоб мешканці пишалися своїм містом.

Оцени новость →
Просмотров: 683
Рейтинг: 5.0/1

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров