ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

До Києва за 3,50 грн: Бориспіль за чи проти дешевих рейсів?

Новости в Борисполе

Автобуси маршруту №318 (Бориспіль—Київ, станція метро «Червоний Хутір») з вартістю поїздки 3,50 грн торік уже з’являлися на бориспільських зупинках. Потім такий маршрут прибрали. Але близько двох тижнів тому автобуси №318 знову почали курсувати містом, пропонуючи найнижчу вартість перевезень.

А трохи згодом 3,50 грн за поїздку вже до метро «Харківська» почали пропонувати автобуси маршруту №317. Короткої розмови з водіями вистачило, щоб зрозуміти, що мінімальні ціни пропонують дві конкуруючі фірми, які працюють на теренах пасажирських перевезень із Борисполя до столиці і назад. Звичайно, пасажирам така конкуренція на користь.

Від представника перевізника, який працює на маршруті №318, стала відома деяка інформація про новий рейс. З’ясувалося, що сьогодні ще відбувається «накатка» маршруту, адже він працює тільки з 15 липня. Автобуси мають відправлятися кожні 10-15 хвилин. А дозвіл на обслуговування цього маршруту, як і дозволи на всі приміські маршрути, видається не в Борисполі, а в столиці.

— Я обома руками за те, щоб пасажири їздили до столиці за мінімальними цінами, говорить головний спеціаліст міськради Тетяна Слободська. — І для міської влади немає жодного значення, який перевізник запропонує цю мінімальну ціну. Важливо тільки, щоб заявлена вартість була постійною.

Хоча важко повірити, що перевізникам рентабельно брати з пасажира по 3,50 грн за квиток. Адже навіть у паспорті маршруту №318 поїздка до Києва оцінюється у 4,10 грн. Перевізникам би сісти за один стіл та домовитися між собою про співпрацю, про реальну ціну. Щоб було і пасажирам зручно та вигідно, і собі не збитково.

А ще дуже велике значення має збільшення кількості автобусних рейсів. Адже пасажиропотік із Борисполя не збільшився. Тут також потрібно все обговорити за круглим столом під егідою міської влади. Визначити зупинки, місця для стоянки у період між рейсами і, головне, кількість рейсів… Адже загалом роботу перевізників та організаторів пасажирських перевезень оцінюють пасажири. Якщо їм буде зручно і вигідно користуватися міським та приміським транспортом, у виграші будуть і перевізники.

Оцени новость →
Просмотров: 782
Рейтинг: 5.0/2

Комментарии

avatar
0
3 Спам
до метро Борисполльская 3,50 - нормальная цена... без светофоров, пробок, знаков и т.п. А до Харьковской и Красного хутора пусть обсуждают smile
avatar
0
1 Спам
Вот молодец главный специалист - подталкивает конкурентов к монопольному сговору!
avatar
0
2 Спам
+1 Она подразумевала, что собственники должны собраться за её круглым столом. И лучше, придя со своими скатертями - самобранками...
Гнать нужно в три шеи таких главных специалистов. За сколько лет мы впервые услышали о первом ростке рыночной конкуренции на почти монопольном рынке пассажирских перевозок, и такой пассаж со стороны гос.службы. А на кой чёрт тогда вобще нужна служба транспорта в гор.совете, если все вопросы по организации перевозок транспортники должны решать на междусобойчике?
avatar

Новости по теме

Новости партнеров