ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Пільговики можуть зробити перевізників банкрутами

Общество

Якщо минулого року бориспільські перевізники добровільно-примусово змирилися із тим, що згідно із законом «Про транспорт» вони повинні перевозити пасажирів пільгових категорій у необмеженій кількості, то цьогоріч господарі міських перевезень повстали: давайте шукати вихід із ситуації, інакше самовільно встановимо правила. Звернення, звичайно ж, було адресоване місцевій владі. Але у ситуації, коли закони пише держава, а вирішувати проблеми, які виникають через це, повинна влада на місцях, зробити так, щоб і вовки були нагодовані, і вівці цілі, досить складно.

Початок ця проблема бере із бюджету на 2009-й рік. Перевізники на цей рік отримають лише 520 тис. грн., із нього компенсацію за пільговиків, що більше схоже «на подачку», аніж на допомогу. Як за таких умов працювати далі і не стати банкрутами, якщо навіть минулого року при субвенції у розмірі 1 млн. 180 тис. 700 грн. перевізники, за їхніми словами, ледь зводили кінці з кінцями? Так, за 2008 рік ціни на витратні матеріали збільшилися у декілька разів, зросли також ставки по кредитах, підвищилась плата за оренду матеріально-технічної бази.

А у 2009 році ще й збільшується транспортний збір. А пільговиків при цьому у міських маршрутках їздить дуже багато. Воно б нічого, якби не той факт, що майже 80% із них — ветерани праці — працюючі люди зрілого віку, які, отримуючи, окрім пенсій, іще й заробітну плату, інколи поводяться досить нахабно у питанні пільгового проїзду. А ось деякі дідусі і бабці, які пересуваються за допомогою палички, образно кажучи, і живуть на одну лише пенсію, інколи платять за проїзд. Особливо це стосується маршрутів, дуже віддалених від центру міста. Плату за проїзд тут старенькі називають вдячністю за те, що у їхній край ходить хоч якась маршрутка.

Таким чином, ситуація по місту із пільговиками стала дійсно критичною. Але безвихідною її називати перевізники відмовляються, шукаючи шляхи виходу. Зустріч на минулому тижні із представниками місцевого керівництва стала рішучим кроком до вирішення цієї проблеми, але швидше дала поштовх, аніж поставила крапку у питанні. Перемовини розпочато, і тепер все залежатиме від того, наскільки швидко та взаємовигідно міська влада і перевізники знайдуть шляхи вирішення проблеми, адже на державу тут сподіватися немає сенсу.

Ідея із видачею талонів для пільговиків, яку планували втілити в життя, не для Борисполя. А тому у ході обговорення під час цієї зустрічі одним із варіантів вирішення проблеми стало те, щоб визначитися із одним чи двома днями на тиждень, коли кількість пільговиків у маршрутках буде необмеженою. Планується винести це питання і на сесію міської ради 3 лютого, ознайомивши із ситуацією депутатів. Але передуватиме цьому іще одна зустріч міських перевізників із представниками місцевої влади.

Оцени новость →
Просмотров: 684
Рейтинг: 5.0/1

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров