ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Ще й штамп у «білому будинку» власноруч поставите!

Новости в Борисполе

Вони для пересічних бориспільців — своєрідне обличчя міської ради, адже перші серед тих, до кого звертаються відвідувачі. Своєю роботою вони поступово змінюють досить негативний стереотип, який протягом років склався і міцно закріпився за працівниками так званого в народі «білого будинку». Вони молоді, а тому експериментують і впевнено «вживлюють» у державну службу елементи сьогодення у вигляді… смайликів. Вони — оновлений відділ звернення громадян Бориспільської міської ради, який на чолі зі своїм керівником Наталією Валентинівною Погребною щодня допомагає відвідувачам розібратися у переважній більшості земельних та житлових питань.

— Наталіє Валентинівно, відділ зі звернення громадян як окрема одиниця з’явився 2002 року, а цього року помітні у ньому зміни. Навіщо взагалі усі ці нововведення і чи виправдали вони себе?
— Наш відділ — перший, куди у міській раді звертаються люди, і він повинен бути зразковим. Перед тим, як розпочати зміни, ми запитали думку людей про те, яким би вони хотіли бачити відділ, що б хотіли нового і корисного у ньому побачити. Тепер відвідувачі приходять до нас із зовсім іншим настроєм, адже зроблено усе для людей. Не останню роль тут відіграє і інтер’єр відділу, який помітно змінився.

— Цікава ідея, до речі, запровадити у роботі із відвідувачами штампи — «смайлики». Розкажіть про це детальніше.
— Це у нас своєрідний знак якості, коли людина після роботи із працівником інформаційно-довідкового центру ставить у журнал реєстрації таку собі оцінку тому, як її обслужили (фото 2). Люди у віці при цьому жартома кажуть: «Ще й печатку у «білому будинку» поставила!» Адже раніше багато труднощів виникало у відвідувачів у ході вирішення того чи іншого питання, а сьогодні не лише допомагають розібратися із паперами, а ще й пропонують підбити підсумок роботи. Звичайно, людям це приємно і незвично. Така ж процедура оцінювання роботи працівників і у відділі звернень. Якщо людина прийшла просто зареєструвати заяву, то штамп вона ставить на своїй заяві, і це є підсумком роботи відділу звернень. Якщо ж людина отримує рішення сесії, то оцінюється уже робота виконкому, тобто у комплексі декількох відділів міської ради.

— У вітрині інформаційно-довідкового центру з’явилася така добротна книга скарг і пропозицій.
— Книга скарг, подяк та пропозицій має дуже велике значення. На День міста подяку у ній написав навіть мер Красніка (Польща). Багато відгуків є із Переяслава, але більшість — від місцевих мешканців. Книга почала «функціонувати» із серпня, а вже записів там маємо чимало. Серед них — багато пропозицій щодо фонтану, наприклад, чи асфальтування якоїсь конкретної вулиці. Скарг поки що немає.

— Приймають у міській раді громадян і по середах, коли йде прийом міського голови. Багато є охочих поспілкуватися і з мером?
— Так, є бажаючі потрапити на цей прийом як для того, щоб вирішити якусь свою проблему, так і щоб просто поговорити із головою. Кожного вівторка у нашому відділі проходить запис громадян на прийом до міського голови. І робота зараз побудована таким чином, що ми намагаємось допомогти людині, щоб вона змогла вирішити своє питання уже у вівторок, а не йшла на прийом до міського голови. Раніше на прийом ішло близько 25-ти людей, сьогодні — вдвічі менше. У відділі звернень усі документи зараз виконуються вчасно. І у місячний термін людина, яка написала заяву, отримує відповідь. Наш відділ контролює виконання заяв усіх фізичних осіб.

— Яка реакція бориспільців на всі ці зміни?
— Зараз видно, що відвідувачі задоволені. Навантаження у нас збільшується, але ми встигаємо виконувати усю роботу, бо створені усі належні умови. Надані зразки карток і заяв на стенді інформаційно-довідкового центру теж дуже спрощують нам роботу і полегшують відвідувачам вирішення їхніх проблем. Беручи зразок заяви, людині лише потрібно підставити туди свої дані. Може вона також дізнатися, який перелік документів необхідний для вирішення її питання. Тобто, у цих картках усе розписано від «А» до «Я». І дуже мало зараз надаємо консультацій щодо заповнення заяв. Люди навчилися самі працювати із документами. Велику роль відіграє те, що у нас діє інформаційно-довідковий центр. Людина, щойно заходить у міську раду, вже там отримує більшість послуг, і немає потреби ходити багатьма кабінетами. До того ж, усю необхідну інформацію про послуги, які надає виконком, можна знайти на нашому сайті.

— Такий центр є не лише у міській раді. Їх мережа функціонує по всьому місту. Що вони дають бориспільцям?
— Найпершим інформаційно-довідковий центр був відкритий на базі КП «ЖРЕУ» (Київський Шлях, 27), слідом за ним інформаційні центри почали відкриватися у КП «ЖЕК-1» (Радянська, 32), КП «Водоканал» (Дзержинського, 10), КП «Тепломережа» (Київський Шлях, 41-а), управлінні архітектури і містобудування (Київський Шлях, 85), ліцеї «Дизайн-освіта» (Головатого, 32-а). Зараз готується відкриття інформаційно-довідкового центру при управлінні освіти, Центру зайнятості, міському і трудовому архівах. З’явиться він також на Гагаріна, 1. Це дільниця ЖРЕУ, де він буде працювати для мешканців мікрорайону УМБ-17. Приємно усвідомлювати, що Бориспіль, до речі,— єдине місто в області, де діє розгалужена мережа інформаційних центрів і на такому рівні. А стосовно користі від цих центрів для місцевих мешканців, то вона, звичайно, є. Однак оскільки центри розпочали роботу нещодавно, не всі ще люди розуміють і знають, навіщо вони потрібні. Так, у кожному такому центрі знаходиться реєстр адміністративних послуг, які надає виконком. Тобто, людина у своєму мікрорайоні може прийти туди і запитати у спеціаліста, який, наприклад, потрібен перелік документів на приватизацію землі. Працівник центру відкриває реєстр, роздруковує зразки, і людина на місці, не їдучи до міської ради, може написати заяву, а працівник центру увечері привезе її нам у відділ. Тобто, завдяки таким центрам ми можемо збирати інформацію зі всього міста, а людям немає необхідності при цьому їздити заради того, щоб написати заяву до міської ради.

— Зараз дуже часто місцеві чиновники використовують фразу «Бориспіль – місто якості». Як, на Вашу думку, наше місто дійсно є таким?
— Перші кроки до міста якості ми вже зробили і, сподіваюся, будемо тримати так і надалі. Вже зараз міста України беруть із нас приклад, адже Бориспіль — єдине місто у країні, де діє розгалужена мережа інформаційних центрів і на такому рівні.

Оцени новость →
Просмотров: 801
Рейтинг: 0.0/0

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров