ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

Ресторан „Нон-стоп” - закономірність чи виняток?

Новости в Борисполе

Взагалі, ресторан „Нон-стоп” є досить відомим закладом у місті Борисполі, який відомий своїм затишним інтер’єром та японською кухнею. Ресторан не страждає від відсутності клієнтів, у ньому завжди можна побачити досить багато відвідувачів, особливо у вихідні дні. Це, мабуть, чи не єдиний заклад, у якому можна посидіти на терасі, випити холодного пива та скуштувати екзотичних страв. Але чи все так гарно, як здається? Я хочу описати свій візит до цього закладу. Все, що описано нижче є особистим враженням від відвідин ресторану „Нон-стоп”. Тому, прошу не ставитись до цього критично. Отже, почну. В суботу, 11 липня 2008 року, разом з друзями, які приїхали з іншого міста, ми вирішили завітати до ресторану „Нон-стоп”. Причиною такого рішення став мій візит до цього ж ресторану дещо раніше, який залишив по собі гарні враження. А саме - рівень обслуговування. Тоді нас обслуговував офіціант на ім’я Михайло, досить приємний чоловік. Протягом всьго вечора ми не залишалися без його уваги, що було дуже приємно. Всі страви нам приносили вчасно, попільничку міняли кожні 15 хвилин, офіціант спілкувався з нами, радив, як правильно користуватися „паличками” для японської кухні та не змушував довго чекати. Після цього залишилися гарні враження та захотілося знову відвідати цей ресторан. Цього разу ми йшли з метою, мабуть, не так скуштувати екзотичних страв, як знову отримати високу якість обслуговування від офіціанта Михайла. Але не так сталося як гадалося. Зайнявши місце на терасі ресторану „Нон-стоп” ми хвилин 20 чекали доки до нас підійде хтось із офіціантів. Одразу зрозуміли - Михайла сьогодні немає! Мабуть, вони не могли вирішити між собою хто з них має нас обслуговувати. Оскільки ми прийшли не просто посидіти в затишному місті, а ще й повечеряти, я не став більше чекати, і сам підійшов до барної стійки та попросив, щоб до нас підійшов офіціант. Зробивши замовлення, ми порівнянно довго чекали на нього. Все ж таки, нам його принесли. Але одну зі страв ми чекали хвилин сорок. Чи варто згадувати про те, що одна й таж страва готується по-різному. Завжди неоднакові інгридієнти та і смак різний. Це зауважив не тільки я та мої гості, а й відвідувачі форумів Борисполя, що спілкуються в мережі інтернет та діляться досвідом. За весь час нашого перебування - нам один раз поміняли попільничку та жодного разу не поцікавились чи ми будемо ще щось замовляти, чи нас все влаштовує. Не знаю чому, але нам принесли смажену картоплю „фрі” холодною і тоді, коли ми збиралися вже йти. Зауважте, ми її замовляли разом з усіма стравами. Чому так сталося мені й досі цікаво. Залишається тільки здогадуватись! Але це ще не все. Коли принесли рахунок,то виявилося, що нам нарахували „трошки” більше ніж ми замовили. Але мушу зауважити, що офіціант чесно зізнався в помилці! Це мені нагадало попередній візит до цього ж ресторану. Того разу, коли я попросив рахунок, мені в усній формі сказали, що з мене 250 гривень (приблизно, точно не пам’ятаю), а коли я попросив детальний письмовий рахунок, мені принесли підставку під склянку, де було ручкою розписане моє замовлення та сума, яка складала не з 250 гривень, а зі 150!!! Цікаво, правда? Я впевнений в тому, що мої друзі при наступному візиті до нашого міста не захочуть знову відвідати цей заклад. Хіба що вони зустрінуть там Михайла. От і виникає питання: „Це закономірність чи виняток?” Загалом, хочу звернутися до керівництва та обслуговуючого персоналу не тільки ресторану „Нон-стоп”, а й до всіх інших закладів: зверніть увагу на рівень обслуговування у вашому закладі! Оскільки, люди приходять до вас, щоб відпочити, отримати задоволення, віддати вам свої зароблені гроші та повернутися знову! Високий рівень обслуговування є запорукою вашого успіху. Час змінювати все на краще. Адже наступний наш візит може бути саме до вашого закладу! Матеріал надано газетою "Форум експрес"

Оцени новость →
Просмотров: 1229
Рейтинг: 5.0/1

Комментарии

avatar

Новости по теме

Новости партнеров