ВойтиРеклама на сайте

рецепти від читачів

АН-26 «Везунчик» повернувся в стрій, щоб літати міжнародними авіаційними трасами

События

Чотири місяці і 17 днів тривали роботи з модернізації транспортного літака АН-26 «Везунчик» на Державному підприємстві «Антонов». За цей час на військовому літаку були встановлені навігаційні прилади, які дозволять здійснювати польоти міжнародними авіаційними трасами, виконувати бойові та навчальні завдання з різних аеродромів, використовуючи аеродромне радіозв’язне, навігаційне та посадкове обладнання цивільних аеропортів.

– Без цих приладів літак не міг літати в міжнародному повітряному просторі, – розповів бортовий технік-інструктор 15 бригади транспортної авіації ПС ЗСУ Богдан Добровольський. – Для прикладу, ми планували відправити цим літаком поранених бійців у Європу на лікування, але змушені були відправити інший літак, оскільки «Везунчика» відмовлялись прийняти, бо не бачили його на радарах. Фактично, диспетчер мав у голосовому режимі постійно питати яка в нього висота. Тепер усе позаду.

Зокрема, на АН-26 була встановлена система посадки, дальномір, курсова система, відповідач. Прилади, як і технічну документацію встановлювали та підготували на ДП «Антонов». Як стало відомо, вартість робіт складала близько 2,5 млн.грн. Однак, усі роботи спеціалісти «Антонова» провели безкоштовно.

– Літак у чудовому стані, – зазначив командир 15 бригади транспортної авіації ПС ЗСУ Дмитро Філатов, який особисто супроводжував модернізовану машину. – Спеціалісти ДП «Антонова» більше, ніж ми планували. Крім обладнання, вони підготували і розробили технічну документацію, що дуже важливо. За це їм окрема подяка від мене особисто та від екіпажу.

Нагадаємо, транспортний літак АН-26 «Везунчик» із 2005 по 2014 роки стояв на зберіганні в військовій частині м. Бориспіль і був визнаний як такий, який не варто ремонтувати. У 2014 році, після військової агресії Росії на сході України, волонтери та громадські активісти за власний рахунок відновили літак і передали українським військовим. 31 серпня 2014 року він офіційно став на крило і почав виконувати завдання командування Збройних Сил України. За цей час він налітав близько 300 годин, перевозячи особовий склад ЗСУ, поранених, в окремих випадках невеликі вантажі та інше.

стрій, міжнародними, авіаційними, Ан-26, трасами, літати, «Везунчик», повернувся, щоб
Просмотров: 1213
Рейтинг: 5.0/2

Комментарии

avatar